تصادف رانندگی در انزلی هشت نفر را مصدوم و راهی بیمارستان کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی گیلان گفت : بر اثر برخورد خودروی پژو و پراید در این استان هشت نفر مصدوم و راهی بیمارستان شدند . جمشید محمدی افزود : این حادثه ترافیکی روز گذشته در سنگاچین بندرانزلی اتفاق افتاد که بر اثر آن هشت نفر […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی گیلان گفت : بر اثر برخورد خودروی پژو و پراید در این استان هشت نفر مصدوم و راهی بیمارستان شدند .

mohamadiجمشید محمدی افزود : این حادثه ترافیکی روز گذشته در سنگاچین بندرانزلی اتفاق افتاد که بر اثر آن هشت نفر از سرنشینان خودروها مصدوم شدند .

وی اظهار کرد : بلافاصله بعد از اعلام این حادثه ترافیکی به اورژانس ۱۱۵ گیلان ، چهار دستگاه آمبولانس به محل اعزام و مصدومان به بیمارستان شهید بهشتی بندرانزلی اعزام شدند .

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی گیلان با تاکید بر ضرورت رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی برای پیشگیری از بروز چنین حوادثی از رانندگان خواست تا با سرعت مطمئن برانند .

وی از هم استانی ها و مسافران خواست تا در صورت بروز حوادث ترافیکی با ۱۱۵ تماس گرفته و از خدمات رایگان مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی گیلان بهره مند شوند.

/ایرنا

Share