تسلیت رئیس رسانه ملی به مناسبت درگذشت آیت الله امینیان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا محمد سرافراز رییس رئیس رسانه ملی طی پیامی در گذشت نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفتند. اذا مات العالم ثلم فی الاسلام ثلمه لایسدها شئ ؛؛ درگذشت عالم ربانی ،مجاهد مبارز و روحانی وارسته ؛ عضو مجلس خبرگان رهبری مرحوم آیت الله امینیان مایه تاثر […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا محمد سرافراز رییس رئیس رسانه ملی طی پیامی در گذشت نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفتند.

اذا مات العالم ثلم فی الاسلام ثلمه لایسدها شئ ؛؛
۴۴۵۲۸t.jpgدرگذشت عالم ربانی ،مجاهد مبارز و روحانی وارسته ؛ عضو مجلس خبرگان رهبری مرحوم آیت الله امینیان مایه تاثر و تاسف اینجانب شد.آن مرحوم که عمر شریفش را مصروف دانش و مجاهده و خدمت رسانی به اسلام عزیز و یاری رساندن به نهضت پربرکت خمینی کبیر کرد، ذخیره ای برای ملت شریف ایران به ویژه مردم بافرهنگ استان گیلان بود. اطاعت از ولایت مطلقه فقیه در تمام شئون ، پرهیزگاری و کناره گیری از زخارف دنیا در عین حضور در مسئولیت های خطیر و نیز تلاش مجدانه برای عمل به تکلیف ،از رموز مانایی یاد آن مرحوم مغفور در اذهان مردم قدرشناس گیلان و به ویژه اهالی محترم آستانه اشرفیه است.

 ضایعه درگذشت آن مرحوم را به ساحت رهبر معظم انقلاب، علمای اعلام ، بیت مکرم آن عزیز از دست رفته و عموم ملت ایران به ویژه مردم شریف استان گیلان تسلیت می گویم و برای آن روح وارسته غفران عظیم الهی مسئلت دارم.
محمد سرافراز رییس رسانه ملی

Share