نگاه نماینده لاهیجان به اتاق فکر تخریب مسئولان:

تخریب اشخاص با اهداف انتخاباتی;دلبستگان قدرت برای اهداف نامقدس خود از هیچ کلک و نامردى وجوّسازى پرهیز نمى‌کنند/چون فاقد طرفدارند با هوچى‌گرى طالب یارند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ابوذر ندیمی نوشته است:مى گویند و مى سازند! ترفند و روش منسوخ بساز و بروب!! گروهى علیه افراد و شخصیت ها با هدف ( صرفاً انتخاباتى ) در همه سطوح کشورى و استانى وشهرستانى در حال تکرار است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ابوذر ندیمی نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی در جدیدترین روزنوشته های خود مباحث جالبی در خصوص تخریب و توهین به شخصیت ها از سوی دلبستگان قدرت مطرح کرده است.ندیمی نوشته:
nadimi_9261 (2)مى گویند و مى سازند! ترفند و روش منسوخ بساز و بروب!! گروهى علیه افراد و شخصیت ها با هدف ( صرفاً انتخاباتى ) در همه سطوح کشورى و استانى وشهرستانى در حال تکرار است.البته این گروه ها مارک هاى متفاوت دارند ولى در نیّت و عملکرد به یکسانى رسیده اند.
روزى مرحوم شهید مطهرى در باب غرب و شرق انها را به دوسوى یک قیچى تشبیه کردند و این یعنى ؛ چپ + راست افراطى یکى هستند.هر دو خودخواهانه و انحصار طلبانه عمل مى کنند.
هر دو ضد اخلاق و دین ( مسلّمات و ارکان و پایه هاى آن ) عمل مى کنند.بى رحمى ، بى شفقتى ، بى اصولى ، ناسپاسى ، بى کردارى مشخصه آنان است.
توى چشم آدم نگاه مى کنند و دروغ مى گویند.براى پیشبرد هدف نامقدس خود! از هیچ کلک و نامردى وجوّسازى و فضا سازى عدول و پرهیز نمى کنند.
آنان دلبسته قدرت هستند و هیچ ادایى مانع شناخت این واقعیت در آنان نمى شود.از هر کار کوچک وبزرگ سوژه مى سازند تا علیه دولت منتخب و حامیان نظام و رهبرى و شخصیت هاى (بى مساله) مساله بسازند.
آنان البته براساس ( قاعده ) شناخته شده الهى واسمانى خیلى پیچیدگى ندارند وخودشان باعث رسوایى مى شوند که از جمله آنهاست
١- کم توجهى دائمى! وافراط در توّجه به یک یا چندعملکرد که در گذشته نسبت به آن اعتنایى نداشتند!!!
٢- نساجّى در کلام و خبرسازى !
چراکه تلاش دارند با آسمان وریسمان کردن به ذهن خواننده ( القاء) منظور داشته باشند.
٣- نداشتن عدل و انصاف و بیطرفى !؟
از همه ى اخبار و تحلیل انها بوى جانبدارى از سویى !!!!ودشمنى از سوى دیگر اشکار است.
۴-  چون فاقد طرفدار و دوستدار کثیر مى باشند، عموماً با سروصدا و هوچى گرى طالب یارند.
۵- نگرانى مفرط نسبت به آینده داشته وبى محابا دست خود را ازجهت ادعاهاى فکرى و سیاسى آشکار مى سازند.

Share