رئیس شورای شهر ماسال

بی‌نظیرترین دریاچه مصنوعی گیلان در ماسال احداث می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا عباسی تکمیل پارک شهدای ماسال را از جمله پروژه‌های جدید شورای اسلامی این شهر ذکر کرد و افزود: به‌زودی نخستین دریاچه مصنوعی بسیار زیبا و فوق‌العاده کنار پارک ساحلی ماسال احداث می‌شود که در گیلان بی‌نظیر است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا علیرضا عباسی با اشاره به حضور مردم در صحن علنی شورای اسلامی این شهر اظهار کرد: شورای اسلامی شهر ماسال از حضور مردم در صحن استقبال می‌کند.

۱۳۹۴۰۳۲۵۰۰۰۱۱۴_PhotoAوی با بیان اینکه جلسات علنی شورای شهر ماسال یکشنبه‌ها ساعت پنج عصر تشکیل می‌شود، تصریح کرد: مردم می‌توانند با حضور در این جلسات از وضعیت شهر باخبر شوند و انتقادات خود را به اعضای شورا انتقال دهند.

رئیس شورای اسلامی شهر ماسال در ادامه آسفالت خیابان شالیزار این شهر پس از حدود ۲۰ سال اقدام مهم این شورا عنوان کرد و گفت: در مدت فعالیت شورای چهارم چمن مصنوعی در کنار پارک ساحلی ماسال ایجاد و لیگ محلات نیز برگزار شد که در گیلان اقدامی کم‌نظیر بوده است.

وی از آغاز آسفالت خیابان «لوحه‌سرا» ماسال خبر داد و افزود: نخستین پارک بانوان در شهرک ولی‌عصر (عج) ماسال احداث می‌شود و کلنگ این پروژه به‌زودی بر زمین زده می‌شود.

عباسی تکمیل پارک شهدای ماسال را از جمله پروژه‌های جدید شورای اسلامی این شهر ذکر کرد و افزود: به‌زودی نخستین دریاچه مصنوعی بسیار زیبا و فوق‌العاده کنار پارک ساحلی ماسال احداث می‌شود که در گیلان بی‌نظیر است.

وی اضافه کرد: در داخل این دریاچه یک کافی‌شاپ بسیار زیبا احداث می‌شود و دریاچه حدود یک متر آب دارد و به لحاظ قایقرانی، گردشگری دارای جذابیت‌های خاص است و می‌توانیم با ایجاد آن آب‌های کشاورزی را مهار کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر ماسال احداث سد پلاستیکی در کنار دریاچه مصنوعی را از مصوبات هیئت دولت در سفر رئیس جمهوری به گیلان و از جاذبه‌های آن ذکر کرد و یادآور شد: حدود ۸ میلیارد تومان بودجه برای این پروژه اختصاص داده شده است.

/فارس

Share