حجت‌الاسلام محمدی‌گلپایگانی در گردهمایی سالانه علما، روحانیون، ائمه جمعه و طلاب گیلان

بزرگ‌ترین گناه و منکر القای شبهه برای مخالفت با حکومت اسلامی است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رئیس دفتر مقام معظم رهبری با بیان اینکه با گناه در جامعه مخالف هستیم، گفت: مخالفت با حکومت اسلامی بزرگ‌ترین منکر توسط افراد در هر جایگاه و لباس به صورت زبانی و یا القای شبهه است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حجت‌الاسلام محمد محمدی‌گلپایگانی پیش از ظهر امروز در گردهمایی بزرگ و سالانه علما، روحانیون، ائمه جمعه و طلاب گیلان در مصلای امام خمینی(ره) این شهر با تسلیت درگذشت آیت‌الله امینیان اظهار کرد: آیت‌الله امینیان شخصیت والایی بود و قبل از انقلاب ایشان را می‌شناختم.

IMG_8438وی افزود: آوازه آیت‌الله امینیان را به عنوان استاد حوزه علمیه قم شنیده بودیم و اگر در قم می‌ماند امروز یکی از صاحب‌نظران بزرگ فقه در حوزه علمیه بود.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به سالگرد رحلت امام (ره) گفت: جمعیت بسیاری پس از گذشت ۳۶ سال از پیروزی انقلاب اسلامی در حرم مطهر امام راحل جمع شدند و تعداد زیادی از عاشقان و شیفتگان امام(ره) از کشورهای مختلف بودند.

وی به سخنرانی مقام معظم رهبری در مراسم ارتحال امام راحل اشاره کرد و ادامه داد: رهبر معظم انقلاب ترسیم کاملی از چهره امام(ره) را برای مردم ارائه کردند.

محمدی‌گلپایگانی امام(ره) را مجاهد در راه خدا خواند و افزود: بزرگ‌ترین هنر امام(ره) نابود کردن رژیم فاسد پهلوی و تشکیل حکومت اسلامی بود.

وی با اشاره به سابقه ۲ هزار و ۵۰۰ ساله رژیم سلطنتی در ایران خاطرنشان کرد: رژیم پهلوی ظالمانه و غیرعاقلانه بود و امام راحل حکومت فردی مستبد را که ریشه در تاریخ داشت سرنگون کرد.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری تشکیل حکومت اسلامی بر پایه فقه، روایات و اسلام ناب را از دیگر هنرهای امام خمینی(ره) دانست و تصریح کرد: امام (ره) حکومت اسلامی را بر مبنای قرآن، تفسیر و اسلام ناب را به وجود آورد.

وی گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند «بزرگ‌ترین معروف حکومت اسلامی و بدترین منکر نیز مخالفت و مبارزه با حکومت اسلامی است».

محمدی‌گلپایگانی با تاکید بر اینکه با گناه در جامعه مخالف هستیم افزود: بزرگ‌ترین گناه افراد در هر جایگاه و لباس مخالفت با حکومت با زبان و القای شبهه است و اگر کسی با این حکومت مخالفت کند بزرگ‌ترین منکر را انجام می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه حکومت اسلامی بر پایه فداکاری مردم تشکیل شده است، خاطرنشان کرد: برای تشکیل این حکومت میلیون‌ها خون‌ پاک کسانی ریخته شده که بهترین‌ها بودند و جان خود را تقدیم انقلاب کردند.
/فارس

Share