معاون اجتماعی پلیس گیلان خبرداد

برگزاری همایش بزرگ «نکته‌های طلایی زندگی» در رشت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا معاون اجتماعی پلیس گیلان از برگزاری همایش بزرگ «نکته‌های طلایی زندگی» در رشت خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا محمدرضا جعفری‌خیرخواه در نشست انتظامی استان با اشاره به برگزاری همایش مذکور اظهار کرد: همایش بزرگ نکته‌های طلایی زندگی ۲۵ خرداد ماه جاری در رشت برگزار می‌شود.noamed

وی تفاهم در زوجین، مدیریت، تفکر مثبت، عوامل موثر در خوشبختی خانواده و هنر برقراری ارتباط موثر را از اهداف برگزاری همایش مذکور عنوان کرد.

معاون اجتماعی پلیس گیلان مشکلات خانوادگی را بیشترین دلیل مراجعه افراد به مراکز مشاوره پلیس این استان در دو ماه نخست امسال عنوان کرد و گفت: در این مدت ۳۳ درصد از مجموع مراجعات مردمی مربوط به مشکلات خانوادگی بود.

وی با بیان اینکه در مدت مذکور بالغ بر ۷۰ درصد از ارجاع پرونده‌ها به مشاوران مستقر در کلانتری‌های گیلان منجر به صلح و سازش شد، خاطرنشان کرد: در تمام کلانتری‌های استان مرکز مشاوره دایر است.

جعفری‌خیرخواه خدمات مشاوره را رایگان دانست و یادآور شد: مراکز مشاوره در تمام زمینه‌های ازدواج، طلاق، روان‌شناسی و… به صورت رایگان خدمات ارائه می‌دهد.

وی مشکلات ازدواج، تحصیلی، فردی، تربیتی، شغلی و … را از دیگر دلایل مراجعه افراد به مراکز مشاوره پلیس گیلان ذکر کرد و متذکر شد: افراد به صورت حضوری و تلفنی می‌توانند از مراکز مشاوره پلیس خدمات دریافت کنند.
/فارس

Share