برگزاری نخستین جشنواره مجسمه های بازیافتی در رشت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری رشت«اولین دوره جشنواره مجسمه های بازیافتی شهر رشت» را در روزهای ۲۵ لغایت۲۷ خرداد ۹۴ برگزار می نماید. مرتضی عاطفی، مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند با اعلام این خبر اظهار داشت: این جشنواره بصورت تک مرحله ای و استانی به مدت سه روز ، در دو […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری رشت«اولین دوره جشنواره مجسمه های بازیافتی شهر رشت» را در روزهای ۲۵ لغایت۲۷ خرداد ۹۴ برگزار می نماید.
۸zc4mqm0مرتضی عاطفی، مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند با اعلام این خبر اظهار داشت: این جشنواره بصورت تک مرحله ای و استانی به مدت سه روز ، در دو بخش مدعوین و شرکت کنندگان آزاد که شامل کلیه هنرمندان و علاقه مندان به حجم سازی می باشد، برگزار می شود و در پایان روز سوم جشنواره در تاریخ ۲۷ خرداد طی مراسم ویژه ای با نظر هیأت داوران، جوایزی به برگزیدگان اهداء خواهد گردید.
عاطفی هدف از این جشنواره را آشنایی شهروندان با مقوله بازیافت و فرهنگ تفکیک پسماندهای قابل استفاده، تشویق و ترغیب شهروندان برای استفاده بهینه از مواد دور ریختنی، استفاده از زبان هنر و آفرینش‌های هنری در بحث فرهنگ‌سازی، توجه جدی به حفاظت محیط زیست و جلب مشارکت مردم در همراهی با مدیریت بهینه پسماند با مشارکت هنرمندان عرصه هنرهای تجسمی بیان نمود.
متقاضیان شرکت در جشنواره می توانند با مراجعه به سایت سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری رشت www.rasht-bazyaft.irو تکمیل فرم شرکت در جشنواره، ثبت نام نمایند.

Share