صادق خرازی رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان

برای زدودن احمدی‌نژادیسم خون می‌دهیم/دلواپسان نمی‌دانند مردم سرچشمه آگاهی‌اند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا صادق خرازی رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان در اولین نشست فصلی حزب ندای ایرانیان اظهار داشت: هدفمان این است که به هر نوعی در انتخابات شرکت کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا صادق خرازی رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان در اولین نشست فصلی حزب ندای ایرانیان اظهار داشت: هدفمان این است که به هر نوعی در انتخابات شرکت کنیم.
۱۶۲۴۵_۴۳۷وی ادامه داد: اگر اصلاح طلبان می‌خواهند از ندا عبور کنند، عبور کنند ولی ندا از اصلاحات عبور نمی‌کند؛ چون باورهای اصلی اصلاح طلبی دینی و واقعی و اصلاح طلبی که مدنظر امام(ره) باشد و خون شهدا اعتقاد دارد.
رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان افزود: حزب ندا معتقد است که تجلی اصلی که می‌تواند ندا را “ندا” کند باور به دو عنصر اساسی یعنی اعتقادات دینی مردم و تشخص و احترام به خود و باورهای ملت است.
خرازی با بیان اینکه ما نمی‌توانیم وسط بازی کنیم،افزود: گذشت زمانی که می‌توانستیم با ادبیات مردم را فریب دهیم؛ جامعه ما آگاه و بیدار است و ما نمی‌توانیم با مبانی تند غیرارزشی کسانی که مدعی اصولگرایی هستند تفاهم کنیم.
وی گفت: باید تلاش کنیم که انحراف از این کشور رخت بربندد و این انحراف را در وجود احمدی‌‌نژادیسم به عنوان فرهنگ می‌بینیم.
رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان تأکید کرد: ما حاضریم که خط‌شکن شویم تا انحراف از ایران برود، حتی با خونمان. انحرافی که این جریان فکری ایجاد کرد، ضربه بزرگی به فضیلت‌های فکری و دینی ما زد.
خرازی با بیان اینکه ما از هر دولتی حمایت می‌کنیم، خاطرنشان کرد: اما تفکری که بخواهد به عنوان انحراف رشد کند باید در مورد آن افشاگری کرد و انحراف و اعتقاد و کسانی که به مبانی انقلاب، اسلام و رهبری باور دارند باید مشخص شود.
وی اظهار داشت: یکی از گام‌های ما این است که در این انتخابات تکلیف خود و جامعه‌مان را از این انحراف مشخص کنیم؛ مهمترین قدرت ندا حضور و تأثیرگذاری در جامعه است.
رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان ادامه داد: ما به این جمع بندی رسیده‌ایم که نیروهای ندا در مرکز و شهرستان‌ها لایق بهترین موقعیت مدیریتی هستند و ظرفیت ندا ملی و گفتمان اصیل انقلابی است.
خرازی یادآور شد: ما از دولت یازدهم قاطعانه، دقیق، باهمت، مشروع و مشروط حمایت می‌کنیم. اگرچه آن را اصلاح طلب نمی‌دانیم؛ گام‌هایی که دولت در داخل و خارج برمی‌دارد مهم است و اگر هر جریانی به قدر می‌رسید چاره‌ای جز پیمودن آن نداشت. تا زمانی که دولت به رأی و تعهدات مردم و خودشان باور داشته باشد ما این تعهد و تلاش را مورد حرمت قرار می‌دهیم.
وی گفت: اگر دولت در برخی مسائل کوتاه می‌آید به این دلیل است که اهم فی الاهم می‌کند تا مشکلات کشور را حل کند.
رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان با بیان اینکه جامعه درک می‌کند که دلواپسان، دلواپس چه چیزهایی هستند، افزود: جامعه می‌داند دلواپسی دامی بیش برای فریب مردم ایران امروز نیست و آنها هنوز در اشتباه هستند و نمی‌دانند مردم ایران سرچشمه آگاهی، دانایی و برنایی هستند و هیچ کس نمی‌تواند با این مردم به عنوان مدعی صحبت کند.
خرازی گفت: قانون اساسی ولایت و رهبری را مشخص کرده است، لذا هیچ جریان سیاسی نمی‌تواند پای خود را در کفش رهبری کند و مدعی باشد.
وی افزود: اصلاح طلبی در ایران ملتزم و باورمند به نقش و جایگاه متعالی و عالی رهبری در ایران است. این در زبان، قلب و ذهن رئیس دولت اصلاحات نیز هست؛ کسانی که باعث می‌شوند افتراق در جامعه زیاد شود، به آرمان‌های مردم خدمت نمی‌کنند و کسانی که تصور می‌کنند با دروغ و پلشتی می‌توانند پشت انقلاب را بگیرند، اشتباه می‌کنند.
رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان گفت: امیدوارم روزی این معضلات و سوء تفاهم‌ها حل شود؛ ما در انتخابات شرکت می‌کنیم چون حس می‌کنیم که مسئولیت داریم و باید گام مستحکمی برداریم. ما می‌توانیم بر روی کسانی که در ندا هستند سرمایه گذاری کنیم.
خرازی در پایان با تأکید براینکه ما خودمان را عین اصلاحات می‌دانیم و از اصلاحات عبور نمی‌کنیم،خاطرنشان کر: همه شما و کسانی که در استان‌ها و شهرستان‌ها هستند باید در چارچوب منویات حزب ندا برای آینده بیاندیشند و تلاش کنند. امیدواریم ندا نماد اصلی و حقیقی کل جریان‌های اصلاح طلبی باشد.
/ندای ایرانیان

Share