جعفرزاده:

با موضع همدلانه امشب کمر استیضاح شکست/مشکل کمبود اعتبارات است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نماینده رشت تاکید کرد: من فکر می کنم با مواضع همدلانه امشب روسای دو قوه کمر استیضاح شکست و بحث استیضاح وزیر آموزش و پرورش زمین خورد. چراکه مشکل شخص وزیر نیست بلکه کمبود اعتبارات است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی با اشاره به جلسه امروز دولت و مجلس عنوان کرد: جلسه امشب کاملا صمیمی و خوب برگزار شد. امشب یکی از لحظاتی بود که تاکید رهبری مبنی بر همدلی دولت و ملت کاملا بروز و ظهور پیدا کرد.

۱۷۷۱۴۶وی افزود: رئیس جمهور در این نشست از موضع دوستانه و آقای لاریجانی نیز از موضع حکیمانه با نمایندگان دولت و ملت سخن گفتند.

نماینده رشت ادامه داد: هر دو رئیس قوه در این نشست بر فرمایشات رهبری در مورد کمک به دولت و حمایت از مذاکره کنندگان کشورمان تاکید داشتند.

جعفرزاده یادآور شد: در این نشست همچنین رئیس جمهور تاکید داشت که ما در کشور به اندازه کافی سختی و مشکل داریم بنابراین این مشکلات را با استیضاح یک وزیر بیشتر نکنیم.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات تاکید کرد: در این نشست رئیس جمهور عنوان کرد که امیدوارم نماینده ها امروز قانع شوند و به من کمک کنند تا وزیر آموزش و پرورش بماند.

وی گفت: من فکر می کنم با مواضع همدلانه امشب روسای دو، قوه کمر استیضاح شکست و بحث استیضاح وزیر آموزش و پرورش زمین خورد. چراکه مشکل شخص وزیر نیست بلکه کمبود اعتبارات است.

/ایلنا

Share