باز هم لغو کنسرت;مقام قضایی مانع برگزاری کنسرت«پرواز همای»شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا کنسرت پرواز همای که قرار بود امروز در تهران قرار بود اجرا شود، با دستور مقام قضایی لغو شد.   امروز صبح پیامکی از سوی برگزارکنندگان این کنسرت به خریداران بلیت کنسرت این خواننده ارسال شد که از آنها خواسته شده بود نیم ساعت زودتر از شروع اجرا در […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا کنسرت پرواز همای که قرار بود امروز در تهران قرار بود اجرا شود، با دستور مقام قضایی لغو شد.

۱۵-۵-۲۷-۱۴۳۰۵۹capture  امروز صبح پیامکی از سوی برگزارکنندگان این کنسرت به خریداران بلیت کنسرت این خواننده ارسال شد که از آنها خواسته شده بود نیم ساعت زودتر از شروع اجرا در تالار وزارت کشور باشند با این حال چند ساعت بعد، از سوی همان سامانه پیامکی مبنی بر لغو این کنسرت دوباره به خریداران بلیط این برنامه ارسال شده است.

در این پیامک آمده است:‌ «به اطلاع خریداران محترم بلیت کنسرت پرواز همای می‌رساند، این کنسرت بنا به دستور مقام محترم قضایی تا اطلاع ثانوی لغو شده است. مبالغ دریافت شده نهایتا تا ۷ روز کاری به حساب خریداران عودت خواهد شد…»

در این پیامک همچنین از مخاطبان خواسته شده که از حضور در محل اجرای کنسرت خودداری کنند.

بلیت‌های کنسرت این خواننده بعد از هشت سال دوباره به روی صحنه می‌رفت بعد از دو روز تمام شده و این کنسرت شروع نشده باز هم تمدید شد.

 پیش از این نیز و در پی تعطیلی سریالی کنسرت‌های موسیقی در گوشه و کنار ایران، کنسرت کیهان کلهر آهنگساز و نوازنده کمانچه نیز به دلیل عدم دریافت مجوز از اداره اماکن لغو شده بود. اتفاقی که باعث شد کیهان کلهر اعلام کند دیگر در ایران برنامه‌ای اجرا نخواهد کرد.

/خبرآنلاین

Share