بازدید مدیران ارشد کمپانی ال جی از منطقه آزاد انزلی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،در جریان بازدید مدیران ارشد کمپانی ال جی، راهکارهای توسعه همکاریهای اقتصادی و تجاری با این سازمان مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،در جریان بازدید مدیران ارشد کمپانی ال جی، راهکارهای توسعه همکاریهای اقتصادی و تجاری با این سازمان مورد بررسی قرار گرفت.namayandegilg

بنا براین گزارش جونگ بیگ کیم و جئونگ هانگ لی، به ترتیب از مدیران ارشد کره جنوبی و نمایندگی دبی کمپانی ال جی بهمراه مدیران ارشد نمایندگی ایران این شرکت از منطقه آزاد انزلی دیدار کردند و ضمن بازدید از توانمندیهای بندری و گمرکی این منطقه، در خصوص توسعه همکاریها با مدیران معاونت اقتصادی سازمان به مذاکره پرداختند.

 در جریان این بازدید، مدیران کمپانی ال جی ضمن قدردانی از همکاریهای سازمان منطقه آزاد انزلی در تسریع و تسهیل خدمات گمرکی و ترانزیت کالا از طریق این منطقه، خواستار توسعه همکاریها به منظور بهره گیری از مزیتهایی چون مزایا و معافیتهای قانونی و نزدیکی این منطقه به بازارهای مصرف شدند.

 دیدار از فاز تجارت و گردشگری، شهرک صنعتی منطقه، فرآیند عملیات گمرکی و خدمات کالای همراه مسافر از دیگر بخش های بازدید مدیران کمپانی ال جی بود.

Share