دانشجویان گیلانی خوش درخشیدند

اولین کنفرانس ملی فناوری‌های نوین بتن برگزیدگان خود را شناخت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا آیین اختتامیه اولین کنفرانس ملی فناوری‌های نوین بتن و هشتمین دوره مسابقات بتن با اعلام نتایج و اهدای جوایز به کار خود خاتمه داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا آیین اختتامیه اولین کنفرانس ملی فناوری‌های نوین بتن و هشتمین دوره مسابقات بتن با اعلام نتایج و اهدای جوایز به کار خود خاتمه داد.

۴۳۶۸۹مهندس جمشید رسایی، رئیس اولین کنفرانس ملی فناوری‌های نوین بتن در مراسم اختتامیه این کنفرانس اظهار کرد: از زحمات مجموعه همکاران ما در جهاد دانشگاهی گیلان و دانشگاه علم و فرهنگ رشت و همچنین از دانشجویان شرکت‌کننده عزیزی که در هشتمین دوره مسابقات بتن، تلاش کردند تا این رویداد علمی به نحو شایسته برگزار گردد، تشکر و قدردانی می‌کنم.

وی افزود: برگزاری اینگونه مسابقات و رویدادهای علمی به دلیل نگاه علمی و اجرایی می‌تواند گام مهمی در جهت توسعه و تعالی کشور در حوزه فناوری‌های نوین باشد.

در ادامه مهندس رضا رسولی، رئیس کمیته داوران اولین کنفرانس ملی فناوری‌های نوین بتن اظهار کرد: امسال هشتمین دوره مسابقات ملی بتن در راستای اهداف سند چشم انداز افق ۱۴۰۴ توسط جهاد دانشگاهی گیلان برگزار شد.

وی افزود: مجوز برگزاری مسابقات از محل دبیرخانه مسابقات در شهریور ۹۳ اخذ شد و سپس در مهرماه همان سال جلسه شورای سیاست‌گذاری اجرای مسابقه، تشکیل شد.

۴۳۶۸۸عضو شورای کلانشهر رشت در خصوص مزایای برگزاری این مسابقات گفت: تطابق اهداف این مسابقات با عملکرد پژوهشی جهاد دانشگاهی یکی از ویژگی‌های برگزاری این مسابقات است علاوه‌بر این باعث ایجاد موج علمی و پژوهشی در استان و کشور شده است. همچنین نخبه‌یابی و استعداد یابی دانشجویان از دیگر مزایای برگزاری چنین مسابقات علمی است.

رسولی بیان کرد: در نخستین مرحله حدود ۸۰ تیم حضور یافتند که در نهایت ۴۱ تیم در سه گرایش بتن سبک سازه‌ای، بتن سبک غیر سازه‌ای و بتن سبز به مرحله بعد راه یافتند که نمونه‌هایی را در حضور هیات داوران ساختند و سپس نمونه‌ها در ۲۹ اردیبهشت توسط کمیته داوران مورد ارزیابی قرار گرفت.

وی اضافه کرد: از تمامی همکارانی که ما را در برگزاری این مسابقات یاری کردند تشکر می‌کنم، از دانشجویان شرکت‌کننده در هشتمین دوره مسابقات بتن تشکر ویژه می‌کنم چراکه اینان مشعل داران ماجراهای علمی در کشور هستند و می‌توانند تحقیقات و پژوهش‌های خود را نسل به نسل به آیندگان انتقال دهند.

 آیین اختتامیه اولین کنفرانس ملی فناوری‌های نوین بتن و هشتمین دوره مسابقات بتن با اعلام نتایج و اهدای جوایز به کار خود خاتمه داد، گفتنی است در این مراسم در گرایش بتن سبز دانشگاه گیلان، دانشگاه آزاد گلپایگان و تیم صنعتی ژیکاوا به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند، همچنین در گرایش بتن سبک غیر سازه‌ای دانشکده فنی شهید منتظری مشهد، دانشگاه آزاد واحد جلفا، دانشگاه علم و فرهنگ رشت به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب نمودند و در گرایش بتن سبک سازه‌ای نیز دانشکده فنی شهید منتظری مشهد، دانشگاه آزاد اسلامی اراک، دانشگاه آزاد اسلامی تهران مرکز به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

همچنین مقاله آقایان اشکان رحیمی‌راد، بهزاد طهمورث و حمیدرضا پاک‌روان بعنوان مقاله برتر انتخاب شد.
۴۳۶۹۰ ۴۳۶۹۲ ۴۳۶۸۶۴۳۶۹۵

منبع:ایسنا

Share