اولین وزیر روحانی زیر تیغ استیضاح مطهری

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا بعد از لغو چندباره برنامه‌های مطهری که آخرین مورد آن در کرج اتفاق افتاد، وی در بخشی از نامه‌ای به رئیس‌جمهور نوشته: اداره درست کشور منوط به این است که مقامات و نهادهای مختلف در کار یکدیگر دخالت نکنند. امام جمعه یا نهاد نظامی یا نماینده مجلس و مانند […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا بعد از لغو چندباره برنامه‌های مطهری که آخرین مورد آن در کرج اتفاق افتاد، وی در بخشی از نامه‌ای به رئیس‌جمهور نوشته: اداره درست کشور منوط به این است که motahariمقامات و نهادهای مختلف در کار یکدیگر دخالت نکنند. امام جمعه یا نهاد نظامی یا نماینده مجلس و مانند اینها نباید در این گونه امور و به طور کلی در امور اجرایی دخالت کنند و الاّ هرج و مرج و حکومت ملوک‌الطوایفی پدید می‌آید. حادثه شیراز نیز ناشی از همین معضل و سستی مسئولان اجرایی استان بود. از جناب‌عالی به عنوان رئیس جمهور که مطابق اصل صد و سیزدهم قانون اساسی مسئول اجرای قانون اساسی هستید سؤال می‌کنم این وضعیت در دولت شما تا کی قرار است ادامه پیدا کند و برخی استانداران و فرمانداران سست عنصر به جای اجرای قانون به اجرای اوامر دوستان نادان انقلاب بپردازند.

مطهری در پایان نوشته: اینجانب هشدار می‌دهم که اگر یک بار دیگر این گونه حوادث تکرار شود، با همه اعتقادی که به حمایت از دولت دارم، به کمک نمایندگان خوش‌فکر و مدافع آزادی بیان در مجلس، وزیر کشور را استیضاح خواهیم کرد. امید است اقدامات و دستورات جناب‌عالی، قبل از این اتفاق این وضع را به سامان رساند.

Share