قدیمی در گفتگو با دیارمیرزا

انتصاب مدیرعامل سازمان زیباسازی هنوز قطعی نشده/پارک لاکان فردا افتتاح می شود

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فاطمه قدیمی در گفتگو با دیارمیرزا با بیان اینکه استعفای مدیرعامل سازمان زیباسازی و انتصاب فردی جدید به عنوان مدیرعامل این سازمان هنوز به طور رسمی به من ابلاغ نشده است اظهار داشت:طبیعتا وقتی چنین موضوعی در کارتابل من وجود ندارد نمی توانم در مورد آن اظهار نظر کنم.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا از روز گذشته زمزمه تغییر و تحوالات جدید در شهرداری رشت و استعفای حامد عبداللهی مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری و انتخاب یک فرد جدید به جای او در این سمت در برخی رسانه های استان منتشر شده است.

ghadimi_9343در همین زمینه فاطمه قدیمی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری رشت در گفتگو با دیارمیرزا با بیان اینکه استعفای مدیرعامل سازمان زیباسازی و انتصاب فردی جدید به عنوان مدیرعامل این سازمان هنوز به طور رسمی به من اعلام نشده است اظهار داشت:طبیعتا وقتی چنین موضوعی در کارتابل من وجود ندارد نمی توانم در مورد قطعیت آن اظهار نظر کنم.

وی همچنین در خصوص آخرین وضعیت افتتاح بوستان ۴۵۰ هکتاری لاکان رشت اظهار کرد:با پیگیری استاندار محترم گیلان و انعقاد تفاهم نامه سه جانبه بین استانداری، منابع طبیعی و شهرداری رشت این پارک عصر فردا با حضور مسئولان استان و مدیران شهری افتتاح می شود.

Share