مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کلانشهر رشت

انتخاب محمد اصفهانی به دلیل شخصیت ارزشمند و ویژگی آلبوم آخر ایشان بوده است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،علیرضا قانع درباره ی جشن بزرگ انتظار عنوان کرد : با توجه به سیاست محله محوری شهردار محترم جناب آقای دکتر ثابت قدم و اینکه قرار بود برنامه های مناسبتی در مناطق انجام شود . ابتدا قرار نبود که آیین جشن نیمه شعبان بطور متمرکز در سازمان برگزار شود و در فرصت اندک در این زمینه تصمیم گیری شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،علیرضا قانع درباره ی جشن بزرگ انتظار عنوان کرد : با توجه به سیاست محله محوری شهردار محترم جناب آقای دکتر ثابت قدم و اینکه قرار بود برنامه های مناسبتی در مناطق انجام شود. ابتدا قرار نبود که آیین جشن نیمه شعبان بطور متمرکز در سازمان برگزار شود و در فرصت اندک در این زمینه تصمیم گیری شد.ghane_4469

به نقل از روابط عمومی سازمان,مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کلانشهر رشت تاکید کرد علیرغم این سیاست کلی به دلیل اینکه جامعه ی ما نیازمند بهره گیری از چنین برنامه های معنوی است در فرصت اندکی که برای برنامه ریزی جشن انتظار داشتیم تصمیم گرفتیم از خواننده ی مشهور و سرشناس کشور محمد اصفهانی که آخرین آلبوم صوتی خود را با عنوان «شکوه» با موضوع شهداء و امام(ره) خوانده و منتشر کرد و بدلیل قرار گرفتن در آستانه ی سالگرد ارتحال امام (ره) استفاده کنیم .

علیرضا قانع گفت : جشن نیمه ی شعبان در طول سالهای گذشته با شکوه و بسیار پراثر برگزار شده و ما هم امسال تلاش کردیم ضمن توجه به خواسته ها و مطالبات کمیسیون فرهنگی – اجتماعی شورا و تاکیدات فراوان ریاست و اعضای این کمیسیون در فرصت اندکی که برای برنامه ریزی وجود داشته ، با دعوت از افراد سرشناس برنامه های متنوع و فاخر که متناسب با حال و هوای نیمه شعبان و جشن بزرگ انتظار و همچنین مورد درخواست مردم باشد را برای ایجاد فضایی شاد و دل پسند برگزار کنیم.

وی در ادامه گفت که انتخاب جناب آقای محمد اصفهانی برای خوانندگی در این آیین به دلیل شخصیت ارزشمند ایشان و همچنین ویژگی آلبوم آخر وی درباره ی حضرت امام خمینی (ره) است. چون این آیین در آستانه ی سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) برگزار می شود و همچنین تاکید می کنیم که همواره در برنامه های سازمان فرهنگی ورزشی ما به دنبال بهره گیری از خوانندگان و هنرمندان بومی بوده ایم.

قانع در پایان تاکید کرد در زمینه ی مبلغ قرارداد با خواننده ی این برنامه هم سوء تفاهمی پیش آمده که باید عنوان کنم مبلغ یاد شده برای همه ی هزینه های برگزاری این آیین بزرگ بوده و ما این هزینه را برای انجام تبلیغات محیطی ، اجرای برنامه های جانبی ، پذیرایی ، طراحی سن ، صوت و نور و … صرف خواهیم کرد.

مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت در پایان خاطر نشان کرد برگزاری چنین برنامه هایی از نیازهای جامعه ی کنونی ما است و به نوعی ابراز ارادت ما را به خاندان عصمت و طهارت و پاسداشت اعیاد مذهبی نشان می دهد.

Share