امام جمعه بخش اسالم در دیدار با مدیر عامل شرکت جنگل شفارود تصریح کرد

امیدوارم تمامی کارکنان شرکت جنگل شفارود گواهینامه پایان دوره معارف اسلامی بگیرند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،امام جمعه بخش اسالم اشاره به این که سابقه حضور در شرکت نفت اهواز داشته اند بیان نمودند در شرکت فوق طبق قانون تمامی کارکنان باید دارای گواهینامه پایان دوره معارف اسلامی را می بودند که انشا… این کار در این شرکت نیز انجام یابد تا به تمام ابعاد وجودی کارکنان توجه شود که مسئله روحی انسان یکی از مهمترین آنها می باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،امام جمعه بخش اسالم به همراه اعضاء ستاد نماز جمعه با حسینی مدیر عامل شرکت جنگل شفارود دیدار کرد.

ri9vbuhjدر این دیدار ابتدا حجه الاسلام والمسلمین جدائی ضمن ارایه سوابق کاری خود با اشاره به اهمیت بحث خانواده در دین اسلام و معنویت در خانواده ها علی الخصوص در جهت افزایش بازدهی کار گفتند: ضرورت دارد به بعد روحی و روانی خانواده های کارکنان شرکت جنگل شفارود توجه گردد از این رو پیشنهاد می شود که برنامه ریزی انجام گیرد تا با برگزاری برنامه های فرهنگی ، کارگاه های آموزشی و ارایه بسته های فرهنگی از مرکز محصولات فرهنگی بخش موضوع خانه،خانواده و اخلاق اسلامی حداقل سالی یک بار به این مقوله دقت بیش تری گردد و آمادگی خود را جهت برگزاری این برنامه اعلام نمودند.

وی با اشاره به این که سابقه حضور در شرکت نفت اهواز داشته اظهار کرد: در شرکت فوق طبق قانون تمامی کارکنان باید دارای گواهینامه پایان دوره معارف اسلامی می بودند  که انشا… این کار در این شرکت نیز انجام یابد تا به تمام ابعاد وجودی کارکنان توجه شود که مسئله روحی انسان یکی از مهمترین آنها می باشد.

امام جمعه بخش اسالم در بخشی دیگر از این دیدار گفت: جای تاسف دارد که هنوز نهادهای دولتی توجه ویژه به مسائل فرهنگی ندارد که این خود یکی از آسیب های جدی کشور ما می باشد و خواستار توجه جدی مسئولین به این مسئله شدند.

در ادامه حسینی مدیرعامل شرکت جنگل شفارود ضمن تقدیر و تشکر از امام جمعه اسالم در خصوص حضور در مجموعه جنگل شفارود اظهار داشت: بنده در سال ۹۲ زمانی که شرکت را تحویل گرفتیم بالغ بر ۶ میلیارد ضرر و زیان داشت که به لطف خداوند و کمک همکاران عزیز ضمن جبران مبلغ فوق در پایان سال ۹۳ بالغ بر ۲۰۰ میلیون تومان سود  داشتیم که انشا… تلاش خواهیم کرد که در سال ۹۴ این سود را به حداکثر برسانیم.

وی با اشاره به برخی مشکلات پیش رو علی الخصوص الحاق شرکت با مجموعه های دیگر گفت: سازمان اتکا وابسته به  وزارت دفاع که شرکت جنگل شفارود نیز زیر نظر آن است،  یکی از ۱۰۰ سازمان موفق دنیا بوده که از حمایت های ویژه وزارتخانه برخوردار می باشد .

حسینیاظهار کرد: اعتقاد ما بر کار فرهنگی و دینی است و در جهت توسعه آن از هیچ کوششی دریغ نمی کنیم و احساس ما بر  این است تمامی مجموعه ما به برنامه های دینی نیاز دارد .

در ادامه جلسه نیز حجت الاسلام رستگار مسئول عقیدتی شرکت جنگل شفارود نیز که در جلسه حضور داشتند ضمن استقبال از اجرای برنامه های فرهنگی قول همکاری لازم را در جهت پیشبرد اهداف دینی و فرهنگی اعلام نمودند.

Share