امضای ۱۵ نماینده از پای استیضاح فانی برداشته شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، براساس یک نامه رسمی که در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته است ۱۵ نماینده متقاضی استیضاح علی فانی، وزیر آموزش و پرورش امضاهای خود را پس گرفته‌اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا براساس یک نامه رسمی که در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته است ۱۵ نماینده متقاضی استیضاح علی فانی، وزیر آموزش و پرورش امضاهای خود را پس گرفته‌اند.مجلس2

۱۵ نماینده از ۶۴ نماینده امضا کننده درخواست استیضاح وزیر آموزش و پرورش با نوشتن نامه‌ای خطاب به هیات رییسه مجلس امضای خود را پس گرفتند.

نمایندگان منصرف از استیضاح در نامه خود آورده‌اند: «این جانبان امضا کنندگان طرح استیضاح وزیر آموزش و پرورش که در مقاطع مختلف بنا به دلایلی برگ استیضاح جناب آقای دکتر فانی وزیر محترم آموزش و پرورش را امضا کرده‌ایم با توجه به مذاکرات و تعامل انجام شده با وزیر و معاونان ایشان و حل مشکلات مورد نظر انصراف خود را اعلام می داریم. خواهشمند است دستور فرمایید اقدام لازم به عمل آید.»

اسامی نمایندگان انصراف دهنده از استیضاح وزیر آموزش و پرورش به این شرح است: شهلا میرگلو بیات؛ سیدمحمد علی موسوی؛ سید شکرخدا موسوی؛ سیدهادی حسینی؛ غلامرضا کاتب؛ عطالله سلطانی صبور؛ عباس صلاحی؛ عزت الله یوسفیان؛ حجت‌الله درویش‌پور؛ سلیمان عباسی؛ ناصر کاشانی؛ سیدمحمد بیاتیان؛ مهدی کوچک‌زاده؛ صالحی نسب و عبدالله تمیمی.

/ایسنا

Share