امام جمعه فومن:همراهی و اراده و اعتقاد مردمی مهمترین پشتوانه حرکت و پیروزی امام خمینی (ره)بود

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حجت السلام محمد حسن صفوی در خطبه های نماز جمعه امروز شهرستان فومن با اشاره به اینکه به رهبری امام خمینی (ره) دین در جان مردم ایران تلقی کامل پیدا کرد گفت: مردم ایران هرگز امام خود را فراموش نمی کنند و این در حضور پر شور مردم در […]

safavi627_IMG_5559 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حجت السلام محمد حسن صفوی در خطبه های نماز جمعه امروز شهرستان فومن با اشاره به اینکه به رهبری امام خمینی (ره) دین در جان مردم ایران تلقی کامل پیدا کرد گفت: مردم ایران هرگز امام خود را فراموش نمی کنند و این در حضور پر شور مردم در سالگرد رحلت امام خمینی پیدا بود.
وی اسلام مورد نگاه امام را اسلام ناب محمدی خواند و افزود:باید مردم و دانشجویان و روحانیون شناخت کافی و کامل از اسلام ناب محمدی و امام خمینی پیدا کنند.
صفوی با اشاره به اینکه از اثار امام خمینی(ره) باید روح امام را درک کرد تصریح کرد؛نگذاریم هرکسی با نظر خود اثار و گفتمان امام را تحریف کند.
وی با بیان اینکه هرگز دست بد کاران و منحرفین به قرآن نمی رسد گفت: خدا قرآن را حفظ می کند.
وی به گفتمان رهبر فرزانه در ۲۶ سالگرد عروج ملکوتی امام و گفت:رهبر به تفکر جریان ساز امام و نشان دادن این تفکر در جهان اشاره کردند و افزودند:افکار امام را شاگردامام می شناسد ورهبر ما کاملا به افکار و گفتمان امام اشناست.
خطیب جمعه فومن به قیام مردم تهران و قم در ۱۵ خرداد اشاره کرد و گفت:با سخنرانی امام در مدرسه فیضیه مردم به خیابان امدند و این شجاعت و جرئت را امام زنده و به مردم داد.
صفوی به حرکتهای الهی امام اشاره کرد و گفت:اعتقاد و اراده مردمی و همراهی مردم با امام مهمترین پشتوانه و عنصر حرکت امام بود.
امام جمعه فومن حمایت از محرومان و مستضعفان و مخالفت با استبداد و استکبار را از تفکرات امام خواند و اظهار کرد:تشکیل کمیته امداد و جهاد سازندگی و حمایت از قشر ضعیف انقلابی از تفکر امام بود و امام اسلام را برای پابرهنگان جهان خواست.
خطیب جمعه فومن به نقش رهبر فرزانه حضرت ایت الله خامنه ای اشاره کرد و گفت: کیفیت و نقش راهبردی رهبر در فتنه ۷۸ و فتنه ۸۸ را که با حرکت عالمان مملکت را نجات داد اشاره کرد و گفت:ایشان با تدبیر کشور و مدیران کشوری را هدایت می کند.
امام جمعه فومن در خطبه نماز جمعه امروز به عقابان تیر پرواز که اجازه نمی دهند کشور و اسمان کشور الوده شود اشاره کرد و افزود: اینها سربازان گمنامند و حافظان امنیت که مجهولند .
وی تاکید کرد سربازان گمنام در تثبیت امنیت ملی نقش ایفا می کنند و هرگز تشویق و تقدیر نمی شوند.
صفوی هفته محیط زسیت اشاره کرد و گفت:محیط زیست سالم باعث سلامتی است باعث نفس کشیدن سالم است ولی امروز برجهای چند طبقه در روستاها و مزارع و باغات چای نفس کشیدن و هوای پاک و اکسیژن سالم ما را تهدید می کند.

وی تاکید کرد اجازه ندهیم مراکز تولید کشاورزی ما تغییر کاربری پیدا کند.

Share