جعفرزاده ایمن آبادی تصریح کرد

امام به غیر از خداوند هیچ ترس و واهمه‌ای نداشت/قدرت امروز ایران در بحث سیاست خارجی ناشی از استراتژی امام است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،جعفرزاده گفت: موفقیت ایران در بحث سیاست خارجی نشان می‌دهد که استراتژی امام بسیار درست و موفق بوده و امروز هم قدرتمندترین کشورها به میزان مذاکره آمده‌اند که این موضوع هم نشان دهنده موفق بودن راه امام است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس، گفت: رفتار و کردار امام خمینی (ره) متکی بر خدا بود و سیاست‌های ایشان بر این اساس و بر پایه دین اسلام تعیین می‌شد.

سازمان میراث فرهنگی باید پیش از تقدیم لایحه بودجه به مجلس در خواست خود را عنوان می‌کردنماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: امام به غیر از خداوند هیچ ترس و واهمه‌ای نداشت و این موضوع موجب شده که سیاست داخلی و خارجی کشور با قدرت به پیش برود.

وی با بیان اینکه به طور حتم استراتژی امام خمینی در بحث سیاست خارجی باید در دستور کار مقامات و دستگاه قرار گیرد، افزود‌: این استراتژی به هیچ وقت مرعوب دیگران نمی شود و به جای مساعدت از کشورهای قدرتمند و بیگانه، تکیه آن بر خداوند است، از این رو امام هیچ وقت مرعوب نشد و مرعوب نبود.

جعفرزاده با اشاره با اظهارات برخی افراد درباره نگاه تک بعدی وضربتی امام خمینی (ره) به مسائل سیاست خارجی، افزود: قطعا عملکرد امام در بحث سیاسی خارجی می‌تواند به الگویی برای تمام کشورها به‌ویژه کشور خودمان تبدیل شود، البته جمهوری اسلامی با اتکا به این نوع سیاست و به کوری چشم دشمنان بیش از ۳۰ سال است که راه خود ادامه می‌دهد.

وی ادامه داد: موفقیت ایران در بحث سیاست خارجی نشان می‌دهد که استراتژی امام بسیار درست و موفق بوده و امروز هم قدرتمندترین کشورها به میزان مذاکره آمده‌اند که این موضوع هم نشان دهنده موفق بودن راه امام است./خانه ملت

Share