فرمانده پلیس راه گیلان خبر داد

اعمال محدودیت ترافیکی از صبح فردا در گیلان/ترافیک نیمه‌سنگین محورهای اصلی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فرمانده پلیس راه گیلان از اعمال ترافیک در محورهای رشت‌ ـ‌ قزوین و آستارا‌ ـ اردبیل از صبح فردا خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مهیار رستگار با اشاره به آخرین وضعیت‌های راه‌های اصلی استان اظهار کرد: صبح امروز در محورهای استان ترافیک روان بود اما از عصر امروز با بازگشت زائران و ورود مسافران ترافیک بیشتر محورهای گیلان پرحجم است.

۱۳۹۴۰۲۲۴۰۰۰۳۹۸_PhotoAوی افزود: ترافیک محور رشت‌ ـ‌ قزوین حد فاصل منجیل‌ ـ‌ رودبار‌ ـ امامزاده هاشم و آستارا به اردبیل و تالش‌ ـ‌ آستارا نیمه‌سنگین است.

فرمانده پلیس راه گیلان با بیان اینکه ترافیک جاده‌های استان تا امشب روان‌تر می‌شود، تصریح کرد: با توجه به اینکه فردا بازگشت مسافران را داریم از ساعت ۷ صبح در محورهای رشت ـ‌ قزوین و آستارا به اردبیل محدودیت ترافیکی برای وسایل نقلیه باربری و سنگین اعمال می‌شود.

وی با تاکید بر ضرورت رعایت مقررات و قوانین رانندگی خاطرنشان کرد: از صبح فردا تا ساعت ۱۲ شب ۱۵ خرداد ماه محدودیت ترافیکی در محورهای مذکور اعمال و از تردد خودروهای سنگین به جز کامیون‌های حامل مواد سوختی و فاسدشدنی جلوگیری می‌شود.

رستگار رعایت سرعت مطمئنه را مورد تاکید رانندگان قرار داد و یادآور شد: رانندگان با پرهیز از شتاب در رانندگی، با صبر و حوصله رانندگی کنند.
/فارس

Share