موسوی روزان: مجموعا يک ميليارد تومان به شهرداري داده و از طرف دیگر يک ميليارد دريافت کرده

اعضای شورا با اعطای حق کسب و پیشه به پیمانکار شهربازی قدس رشت مخالفت کردند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در نود و هشتمین جلسه شورای شهر رشت شکایت مدیر شهر بازی قدس مبنی بر دریافت حق کسب و پیشه از شهرداری بررسی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در نود و هشتمین جلسه شورای شهر رشت شکایت مدیر شهر بازی قدس مبنی بر دریافت حق کسب و پیشه از شهرداری بررسی شد.

SG206006_resizeبه نقل از روابط عمومی شورا, محمد علی رفیعی، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورا اعلام کرد: کمیسیون بودجه مخالف اعطای حق کسب و پیشه است.

وی افزود: در قرارداد آمده که شهرداری باید از پیمانکار آن دسته از وسایل بازی که قابلیت جداشدن ندارند را بخرد. بنده از قبل چندین بار به شهرداری اعلام کردم، پول وسایلی که قابل جداشدن نیست را به پیمانکار ندهند تا تعهد بگیرتد که وی خواهان حق کسب و پیشه نیست.

عضو هیات رئیسه شورا تاکید کرد: متاسفانه در نشستی که مدیر حقوقی هم حاضر بوده، ۵۰۰ میلیون به آقای سلگی پرداخت می شود و صورتجلسه هم دقیق نوشته نمی شود و با ابهام در صورتجلسه باز ایشان شکایت کرده و خواستار دریافت حق کسب و پیشه است.

وی تاکید کرد: متاسفانه در جلسه مذکور نماینده ای از شورا دعوت نشده بود. گویا تنها آقای حاجی پور در جلسه حاضر بوده اند که به تصریح خود ایشان نه با دعوت بلکه به اصرار مدیر حقوقی شهرداری در جلسه ای حاضر می شوند که موضوع جلسه را هم نمی دانستند. قرار نیست هرجا شهرداری کوتاهی کرده، از شورا حکمیت بخواهند. پول را پرداخت کرده اند بدون اینکه از آقای سلگی تعهد بگیرند .

رفیعی تصریح کرد: در ۱۲ بهمن سال گذشته، توافق نامه مذکور امضا می شود با وجود تاکید شورا، نیمه فروردین ۵۰۰میلیون ریال پول را به پیمانکار می پردازند و مقرر می شود باقی پول نیز در ۵ قسط در ۱۵ هر ماه پرداخت شود.

وی تاکید کرد: باید پیش از توافق نهایی شورا را در جریان می گذاشتید.

روزان دیگر عضو شورا نیز در این باره گفت: قرارداد شهربازی قدس نشان می دهد در طی ۲۰ سال قراردادهایی با شهرداری امضا می شود که هیچ منافعی برای شهرداری نداشته است.

وی افزود: متاسفانه پیمانکار شهربازی سالها بهترین نقطه شهر را شهربازی کرده و حالا بر سر شهرداری منت هم می گذارد که من یک نقطه محروم را آباد کرده ام! دستگاه های فرسوده شهربازی حتی قابل انتقال هم نیست . ظاهرا ۱۶دستگاه منتقل و ۱۷ دستگاه غیر قابل انتقال می باشد که آن هم فرسوده و غیر قابل استفاده است.

عضو شورا تاکید کرد: طی ۲۰ سال آقای سلگی مجموعا یک میلیارد تومان به شهرداری داده و همین الان یک میلیارد دریافت کرده است و حالا تقاضای حق کسب و پیشه هم دارد!

وی افزود: گویا پدر ایشان به دلیل بیماری در آمریکا بسر می برد و آقای سلگی هزینه درمان را اینگونه می خواهند تامین نمایند.

فاطمه شیرزاد نیز ضمن اعتراض گفت: موضوع قبلا در کمیسیون های تخصصی شورا مورد بررسی قرار گرفته است. بنده هم موافق نبودم، نباید پول بی جایی پرداخت می شد.

وی افزود: شهر رشت تنها ۳ شهربازی دارد که یکی کاملا بخش خصوصی است. رفاهیات و امکانات تفریحی حق مردم این شهر است، هم اکنون بیش از دو سال است که شهربازی قدس تعطیل شده است. باید همت کنیم تا دوباره شهربازی باز شود. تعطیلی مدارس آغاز شده و خانواده ها برای پر کردن اوقات فراغت فرزندان خود نیازمند اینگونه مراکز هستند.

عضو هیات رئیسه شورا تاکید کرد: باید به مردم قول دهیم تابستان امسال شهربازی باز شود. وی از ریاست شورا خواست تا خواسته ی شورا را به شهردار مکتوب نموده و ثابت قدم بخواهد تا شهربازی را زودتر باز کنند.

Share