با صدور احکام جداگانه توسط استاندار:

اعضای ستاد انتخابات استان گیلان منصوب شدند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا استاندار با صدور احکام جداگانه ، رئیس ،دبیر ومسولان کمیته های ستاد انتخابات گیلان را منصوب کرد.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا استاندار با صدور احکام جداگانه ، رئیس ،دبیر ومسولان کمیته های ستاد انتخابات گیلان را منصوب کرد.

t80609492-3853550دکتر نجفی با صدور حکمی محمد احمدی پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی را به عنوان رئیس ستاد انتخابات استان در امر برگزاری انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری منصوب کرد.

استاندار گیلان  در این حکم  با اشاره به عزم، اراده و تاکیدات دولت تدبیر و امید در برگزاری هر چه باشکوهتر و قانونمدار انتخابات خطاب به رئیس ستاد انتخابات استان تاکید کرده است : فراهم‌سازی همه تمهیدات لازم و ضروری برای برگزاری انتخاباتی در شأن و تراز مردم ولایتمدار گیلان، انتخاباتی که در آن حقوق انتخاب‌کنندگان و انتخاب شوندگان به عنوان حق‌الناس برابر مر قانون در فضایی امن و توأم با نشاط و آرامش کاملاً رعایت گردد، وظیفه و مأموریت خطیر جنابعالی است که انتظار دارد با هماهنگی اینجانب و با استفاده از ظرفیت‌ها و امکانات و با تلاش و کوشش نسبت به آن اهتمام نمائید.
همچنین استاندار گیلان در احکام جداگانه ای علی اکبر پراوزان مدیرکل سیاسی و انتخابات را به عنوان عضو و دبیر ستاد انتخابات استان ، ایرج عاشوری مدیرکل اداری مالی  را به عنوان عضو و مسئول کمیته مالی و پشتیبانی ستاد انتخابات استان ، فرزاد توکلی مدیرکل فناوری اطلاعات، ارتباطات و امنیت را به عنوان عضو و مسئول کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان ، نادر خدادادی مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی را به عنوان عضو و مسئول کمیته حقوقی ستاد انتخابات استان ، علی پناهی مشاور و مدیرکل حراست استانداری را به عنوان عضو و مسئول کمیته حراست و استعلامات ستاد انتخابات استان ویوسف گلشن مدیرکل روابط عمومی را به عنوان مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان منصوب کرد.
دکتر نجفی در حکم دیگری نیز معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی را با حفظ سمت به عنوان رئیس ستاد امنیت انتخابات استان و نادر عبداله‌پورمدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری را به عنوان جانشین ستاد امنیت انتخابات استان منصوب کرد.
نماینده عالی دولت در گیلان در این احکام نیز خطاب به دبیر ، مسولان واعضای کمیته ها خاطر نشان کرد : امید است با اتکال به الطاف الهی و بهره‌گیری از رهنمودهای مقام معظم رهبری و سیاست‌های دولت تدبیر و امید و فراهم‌سازی همه تمهیدات لازم، ضمن برگزاری جلسات مستمر با کلیه دست اندرکاران امر انتخابات و پیگیری موضوعات و مصوبات، همچنین بکارگیری نیروهای متعهد ومتخصص جهت برگزاری انتخابات شکوهمند در شأن مردم ولایتمدار گیلان که در آن حقوق انتخاب‌کنندگان و انتخاب‌شوندگان به عنوان حق‌الناس برابر مر قانون، در فضایی امن و توام با نشاط و آرامش نموده و با استفاده از کلیه امکانات و ظرفیت‌ها، ضمن هماهنگی و همکاری با رییس ستاد انتخابات استان در انجام وظایف محوله موفق باشید .
ایرج ندیمی، محمد مهدی رهبری املشی،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،حسن تامینی،جبار کوچکی نژاد،مهرداد لاهوتی،ناصر عاشوری،حمیدرضا خصوصی،حسن خسته بند،محمود شکری،صفر نعیمی رز،عطالله حکیمی

Share