دیارمیرزا گزارش می‌دهد

اصلاحیه خبر منتشر شده در خصوص قتل و سوزاندن جسد دختر جوان در گیلان

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزاشب گذشته در بسته خبری «گوشه کنار سیاست در گیلان»خبر ی در خصوص قتل دختر جوان توسط معاون یک موسسه آموزش عالی در گیلان منتشر شد اما بررسی های بیشتر دیارمیرزا حاکی از این است که منبع خبری ما دچار اشتباه شده و اصل خبر بگونه ای دیگر بوده است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا شب گذشته در بسته خبری «گوشه کنار سیاست در گیلان»خبر ی در خصوص قتل دختر جوان توسط معاون یک موسسه آموزش عالی در گیلان منتشر شد اما بررسی های بیشتر دیارمیرزا حاکی از این است که منبع خبری ما دچار اشتباه شده و اصل خبر بگونه ای دیگر بوده که این امر موجب می شود ضمن انتشار اصلاحیه مراتب عذرخواهی خود را از مردم  و جامعه دانشگاهی فهیم به دلیل انتشار آن خبر اعلام داریم.
بنابراین خبر شب گذشته به این صورت اصلاح می گردد:
tm.aspx کارمند بخش آموزش یکی از موسسات آموزش عالی در گیلان پس از یک ماجرای عاطفی به قتل می رسد.
مردی که خود متاهل و داری فرزنده بوده متاسفانه به مدت چندین ماه با یکی از دختران جوان و کارمند آن دانشگاه رابطه عاطفی برقرار کرده و به او قول ازدواج و تشکیل زندگی را می دهد اما در نهایت این رابطه سرانجام خوشی پیدا نمی کند. این دختر جوان که از متاهل بودن این فرد هیچ اطلاعی نداشته طی چند وقت اخیر از این فرد می خواهد که تکلیف زندگی اش را روشن کند و هرچه سریعتر به همراه خانواده پا پیش بگذارد تا با برگزاری مراسم خواستگاری و ازدواج همه چیز رنگ رسمی و شرعی به خود بگیرد. اما در ادامه آن مرد که شجاعت گفتن حقایق را نداشته, تصمیم می گیرد با اقدامی منزجر کننده به اشتباهات خود بیفزاد تا شاید آبروی خود را حفظ کند غافل از اینکه ماه هیچ وقت پشت امر نمی ماند و حقایق روزی برملا می شود. این فرد طی یک تماس تلفنی از دختر جوان می خواهد که به دیدن او بیاید تا باهم کمی صحبت کنند و در ادامه به او خبر می دهد که فردا به همراه خانواده به خواستگاری او می آید.
در همین حین به بهانه ای خودروی خود را در گوشه ای خلوت از جاده سروان متوقف می کند و با برداشتن یک سنگ و کوبیدن آن بر سر دختر جوان به زندگی او پایان می دهد. این فرد در ادامه کار شقاوت را به نهایت خود می رساند و جسد دختر جوان را می سوازند و در علفزارها رها می کند. روز بعد یکی از روستائیان که در حال عبور از آن مکان بوده متوجه می شود که در بین علفزارها چیزی شبیه پای انسان و کفش وجود دارد و این مساله موجب می شود پلیس را به سرعت در جریان ماجرا قرارد دهد.
خانواده این دختر جوان نیز پلیس را در جریان مفقودی دخترشان قرار می دهند و به ماموران اگاهی اطلاع می دهند که فرزندشان با آن مرد بیرون رفته است.همین مساله سبب می شود که پلیس به سراغ آنمرد رفته و از او بازجویی کند.اما این فرد در ابتدا منکر همه چیز می شود و دست داشتن خود را در مفقود شدن و مرگ دختر جوان انکار می نماید اما یک روز بعد که ماموران اگاهی بار دیگر برای تحقیقا بیشتر به سراغ او می روند متوجه می شوند که وی متواری شده اما در نهایت ماموران توانستند وی را بازداشت کنند.

ایرج ندیمی، محمد مهدی رهبری املشی،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،حسن تامینی،جبار کوچکی نژاد،مهرداد لاهوتی،ناصر عاشوری،حمیدرضا خصوصی،حسن خسته بند،محمود شکری،صفر نعیمی رز،عطالله حکیمی

Share