خیرین بشتابند

استمداد یک دانشجوی گیلانی از خیران برای ادامه تحصیل

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا یک دانشجوی شفتی مقطع کارشناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت خواستار انتشار تقاضای استمداد خود از خیران، برای تامین منابع مالی و ادامه تحصیل وی در دانشگاه مذکور شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا یک دانشجوی مقطع کارشناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت خواستار انتشار تقاضای استمداد خود از خیران، برای تامین منابع مالی و ادامه تحصیل وی در دانشگاه مذکور شد.

۱۰۸۲-۱۴-۲۱۹۵۶۲۲۷i217-42618این دانشجوی اهل روستای نصیر محله شفت که خواسته نامش فاش نشود اظهار کرد: از مدت ها پیش فکر ادامه تحصیل در دانشگاه و انتخاب شغل معلمی را برای خدمت به جامعه داشتم.
وی افزود: از انجا که وضع مالی خانواده کفاف تحصیل در دانشگاه آزاد را نمی داد موفق به ادامه تحصیل نشدم تا اینکه تصمیم گرفتم بعدها خودم کار کنم و هزینه تحصیل خود را پرداخت نمایم.
این دانشجوی گیلانی با بیان اینکه از طریق کار در نهضت سواد آموزی و یک مدرسه روستایی در شفت با چهار دانش آموز هزینه دوران کاردانی در دانشگاه آزاد را تاکنون پرداخت کرده ام ادامه داد: قسمت دیگری از پرداخت مخارج تحصیلی ام از طریق کمک هزینه هایی بوده که ازطریق اوقاف، فرمانداری، کمیته امداد و برخی خیران تامین شده است.
وی با بیان اینکه در حال حاضر مقطع کارشناسی را در رشته آموزش ابتدایی به پایان رسانده ام و آماده جذب در آموزش و پرورش هستم تصریح کرد: با توجه به اعلام جذب ۵هزار نیروی پیش دبستانی از طرف وزیر مربوطه به دلیل بدهکاری به دانشگاه مذکور قادر به دریافت مدرک تحصیلی ام نیستم.
این دانشجوی گیلانی ادامه داد: در صورت تامین منابع مالی از طرف خیران بسیار علاقمند به ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر نیز هستم.
طبق تحقیقات به عمل آمده این خانم دانشجو به شماره دانشجویی ۹۰۰۹۹۸۹۹۳، ۳۴ساله و مجرد اهل شفت و مربی یکی از مدارس روستای گنجار شفت است. والدین او به دلیل کهولت سن قادر به تامین منابع مالی ادامه تحصیل فرزندان خود نیستند. شایان ذکر است برادر کوچکتر این خانم نیز در شرایط بسیار سخت در دانشگاه قزوین در حال ادامه تحصیل است.
وی درخواست داشت با انتشار متن استمدادش در این رسانه، نیک‌اندیشان و خیران بار دیگر دستش را بگیرند و با کمک در این امر خیر سالی را توام با نشاط و سربلندی پشت سر بگذرانند.

ل

Share