در پي تک نرخي شدن قيمت بنزين

استاندار گیلان صبح امروز از جایگاه های CNG رشت بازدید کرد+تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،در پی تک نرخی شدن قیمت بنزین استاندار گیلان صبح امروز از جایگاه های CNG رشت بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،در پی تک نرخی شدن قیمت بنزین استاندار گیلان صبح امروز از جایگاه های CNG رشت بازدید کرد.jpg4085

نجفی در این بازدید که فرماندار و شهردار رشت، مدیر عامل شرکت پخش فرآورده های نفتی استان، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت و مدیر کل تعزیرات حکومتی نیز حضور داشتند با حضور در جایگاه‌های عرضه سوخت گاز طبیعی امیرالمونین (ع) بزرگترین جایگاه CNG  شمال کشور و همچنین جایگاه میدان گیل در گفتگو با رانندگان خودردوها و مدیران جایگاهها از نزدیک در جریان روند کار پس از ترک نرخی کردن قیمت بنزین قرار گرفت.

نماینده عالی دولت در این بازدید با اشاره به اینکه پس از تک نرخی شدن قیمت بنزین،مصرف این سوخت تغییری نداشته است اما  تقاضا برای استفاده از جایگاه های CNG در مدت ۲۴ساعت حدود ۱۰۰هزار مترمکعب  بیش تر شده است گفت : دراین بازدید آخرین وضعیت نحوه خدمات رسانی این جایگاهها را بررسی کردیم.

استاندار با بیان اینکه گیلان درزمینه نسبت سرانه خودرو به تعداد جایگاهها ، رتبه نخست کشوری را به خود اختصاص داده است . گفت : بر طبق استاندارهای لازم برای هر یک هزار خودرو می بایست یک جایگاه CNG وجود داشته باشد اما در استان گیلان با وجود ۷۸ هزار خودروی گاز سوز، تعداد ۸۶ جایگاه فعال وجود دارد که این رقم بالاتر از استاندارد کشوری است.

استاندار گیلان همچنین مصرف سوخت گاز طبیعی را اقدامی مثبت در حفاظت از محیط زیست نیز دانست و افزود : هم اکنون ۴ جایگاه CNG در استان در دست ساخت می باشد که امیدواریم تا پایان نیمه نخست سال شاهد بهره برداری از آنها باشیم.

استاندار گیلان همچنین با تاکید بر اینکه تک نرخی شدن قیمت بنزین نیابد باعث افزایش کرایه تاکسی ها شود افزود : با توجه به اینکه بیشتر خودروهای حمل و نقل دوگانه سوز بوده  و در سوخت گاز CNG نیز افزایش قیمتی صورت نگرفته لذا نباید کرایه حمل و نقل افزایش یابد.

وی افزود :بدیهی است دستگاه های نظارتی  به منظور جلوگیری از هر گونه تخلف احتمالی در این بخش نظارت کامل را خواهند داشت.

نماینده عالی دولت در گیلان همچنین از ذخیره مطلوب مایحتاج مردم در استان خبر داد و افزود : با توجه به در پیش بودن ماه مبارک رمضان مواد غذایی به اندازه کافی در انبارها ذخیره گردیده و هیچ گونه افزایش قیمیتی را در این بخش نخواهیم داشت.

jpg4081

jpg4082

jpg4084

Share