ازدواج به شرط مطالعه اجباری یک کتاب و کسب نمره قبولی در آزمون در همدان !

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر همدان گفت: کتاب دانستنی های زندگی به زودی چاپ و مطالعه آن برای زوجین همدانی اجباری می شود. آیت الله غیاث الدین طه محمدی روز شنبه در اتاق فکر شورای فرهنگ عمومی استان همدان افزود:در این کتاب سبک زندگی، چگونگی […]

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر همدان گفت: کتاب دانستنی های زندگی به زودی چاپ و مطالعه آن برای زوجین همدانی اجباری می شود.

۸۱۶۲۹۷۸۷-۶۴۹۰۴۵۲آیت الله غیاث الدین طه محمدی روز شنبه در اتاق فکر شورای فرهنگ عمومی استان همدان افزود:در این کتاب سبک زندگی، چگونگی رفتار زوجین در قبال یکدیگر و حفط حریم همسران تعریف شده است که زوجین با مطالعه آن می توانند تا حدود زیادی از این مسایل آگاه شوند.

وی عنوان کرد:این کتاب در اختیار زوجین در آستانه عقد قرار می گیرد تا افراد پس از مطالعه این کتاب در آزمون مربوط به آن شرکت کنند و در صورت کسب نمره قبولی خطبه عقد این افراد جاری شود.

وی اضافه کرد:چرا که امروزه اولین عامل بروز طلاق در بین زوجین جوان آشنا نبودن به مسایل اولیه زندگی و چگونگی رفتار این افراد با یکدیگر است.

وی ادامه داد:چاپ کتابچه در قالب این موضوع از همه شیوه ها پسندیده تر بوده و با ترویج این فرهنگ در جامعه می توان آن را به سایر استان های کشور نیز بسط داد.

/ایرنا

Share