ارزیابی پرویز اسماعیلی از فریاد کوچک‌زاده بر سر ظریف

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،پرویز اسماعیلی معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس جمهوری تصویری از صحنه ای که مهدی کوچک زاده فریاد زنان با محمد جواد ظریف صحبت می کند را در اینستاگرام خود منتشر کرده و نوشته است: امام فرمود هرچه فریاد دارید بر سر آمریکا بکشید. اسماعیلی نوشته است: یک. امام […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،پرویز اسماعیلی معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس جمهوری تصویری از صحنه ای که مهدی کوچک زاده فریاد زنان با محمد جواد ظریف صحبت می کند را در اینستاگرام خود منتشر کرده و نوشته است: امام فرمود هرچه فریاد دارید بر سر آمریکا بکشید.

۱۴۳۲۴۶۸۳۳۵۵۸۶_۱۱۳۲۷۰۸۰_۱۳۹۶۴۱۹۶۳۰۶۸۷۲۰۴_۱۴۳۱۲۳۱۵۴۷_nاسماعیلی نوشته است:

یک. امام خمینی رحمت الله علیه: هر چه فریاد دارید بر سر آمریکا بکشید.

دو. رهبر معظم انقلاب: هیچ کس نباید مذاکره کنندگان را سازش کار بداند و یا مورد تضعیف و توهین قرار دهد (۱۲-۸-۹۲)

اطمینان داریم تیم مذاکره کننده اجازه دست اندازی به حقوق ملت را نمی دهند ( ۱۶-۴-۹۳) . مذاکره کنندگان ما حقا و انصافا، و با منطق ایستادگی می کنند (۶-۹-۹۳). و…

سه. جان کری: در طول خدمتم تنها دیپلماتی که در مذاکرات سر من بارها داد کشیده، جواد ظریف است. به او گفتم در طول عمرم هیچ فردی اینگونه سرم فریاد نکشیده و مرا اینگونه متهم به سوء نیت و بی اعتمادی نکرده بود.

چهار. آقای کوچک زاده جانباز دفاع مقدس و انسان دلسوزی است. ان شاالله هدفش از اینگونه سخن گفتن با «فرزند انقلاب» این است که او این حرارت و فریاد را در دور بعدی مذاکرات بیشتر به طرف آمریکایی منتقل کند.

Share