ادامه فعالیت شیفت شبانه کتابخانه های عمومی رشت در ایام ماه مبارک رمضان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا معاون اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان از دایر بودن شیفت شب دو کتابخانه عمومی استان در ایام ماه مبارک رمضان خبرداد. زهرا بدن آرا با بیان این مطلب اظهار داشت: دو کتابخانه عمومی امام حسن مجتبی(ع) و خاتم الانبیا(ص) شهر رشت که شیفت شبانه در این کتابخانه […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا معاون اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان از دایر بودن شیفت شب دو کتابخانه عمومی استان در ایام ماه مبارک رمضان خبرداد.
DSC_0003زهرا بدن آرا با بیان این مطلب اظهار داشت: دو کتابخانه عمومی امام حسن مجتبی(ع) و خاتم الانبیا(ص) شهر رشت که شیفت شبانه در این کتابخانه ها فعال است در ایام ماه مبارک رمضان نیز از ساعت ۸ صبح الی۲۳ شب فعال خواهند بود.
بدن آرا همچنین با اشاره به فعالیت شیفت شبانه در کتابخانه های استان، آغاز این طرح را از پاییز سال۹۱ عنوان کرد و گفت: با توجه به استقبال گسترده عموم از اجرای این طرح و درخواستهای مکرر از سوی اعضا، شیفت شبانه کتابخانه عمومی خاتم الانبیا(ص) رشت نیز در فروردین ماه سال جاری برای ارائه خدمت به مراجعین و اعضا دایر شد.
وی همچنین ادامه داد: با توجه به دغدغه خانواده های اعضا در خصوص ایجاد امنیت در زمان فعالیت کتابخانه های عمومی در ساعات پایانی فعالیت، قوانین ویژه ای برای ورود و خروج اعضا به این کتابخانه ها در نظر گرفته شده و بانوان صرفا با ارائه رضایت نامه از والدین و همسر و در روزهای مختص بانوان می توانند در این ساعات از خدمات کتابخانه های عمومی استفاده کنند.
زهرا بدن آرا با بیان اینکه اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان با هدف دسترسی عادلانه و بدون محدودیت به اطلاعات و همچنین امکان استفاده از خدمات کتابخانه ای برای آن قشر از جامعه که در ساعات معمول روز دسترسی به امکانات این مکان فرهنگی را ندارند اقدام به راه اندازی شیفت شبانه در این کتابخانه های عمومی کرده و استقبال کم نظیر از این طرح نشان از موفقیت آن داشته است.
گفتنی است: شیفت شب دو کتابخانه عمومی امام حسن مجتبی(ع) واقع در سبزه میدان و کتابخانه عمومی خاتم الانبیا(ص) رشت واقع در ابتدای خیابان سعدی حتی در ایام ماه مبارک رمضان همه روزه بغیر از روزهای پنجشنبه از ساعت۸الی۲۳ شب فعالند.

Share