امام جمعه موقت رشت: فعالان دیپلماسی خطوط قرمز را رعایت کنند

آمریکا وهابیون احمق را برای جنگ نیابتی جلو انداخته/امام حسین (ع) پاسدار حقیقی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،امام جمعه موقت رشت گفت: فعالان دیپلماسی کشور خطوط قرمز اعلام شده توسط مقام معظم رهبری را رعایت کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،امام جمعه موقت رشت گفت: فعالان دیپلماسی کشور خطوط قرمز اعلام شده توسط مقام معظم رهبری را رعایت کنند.

۲۰۱۵۰۳۱۶۱۶۰۹۵۴_pashaki5حجت‌الاسلام احمد عبدالله‌زاده پاشاکی امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با تبریک فرا رسیدن ماه شعبان اظهار کرد: شعبان ماه پیامبر اسلام (ص) اشرف مخلوقات جهان است.

وی میلاد با سعادت امام حسین (ع) را تبریک گفت و افزود: علی (ع) و فاطمه (س) دو دریای بی‌کران به هم پیوستند و فرزندانی را تربیت کردند که شعاع نور این فرزندان در آسمان تلألو دارد.

عبدالله‌زاده پاشاکی متذکر شد: اگر افراد می‌خواهند ماه رمضان خوبی داشته باشند و شب قدر را خوب درک کنند باید ماه شعبان را به‌خوبی درک کنند.

وی تصریح کرد: بریدن از همه موجب وصل شدن به خداوند می‌شود و این کاری است که امام حسین (ع) انجام داد.

امام جمعه موقت رشت شعبان را ماه ولایت خواند و بیان کرد: ملازمت با امام (ع)، همراهی با امام (ع) در دنیا و آخرت را به همراه دارد.

*امام حسین (ع) پاسدار حقیقی

وی به نامگذاری روز پاسدار در سوم شعبان اشاره کرد و گفت: پاسدار حقیقی امام حسین (ع) است و با نهادینه کردن فرهنگ شهادت تمام انسان‌های آزاده عاشق امام حسین (ع) و راه این امام بزرگوار هستند.

عبدالله‌زاده پاشاکی خاطرنشان کرد: پاسداران انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس ثابت کردند به آرمان‌های انقلاب پایبند هستند و از ارزش‌های آن حراست می‌کنند.

امام جمعه موقت رشت به جنگ نرم و رسانه‌ای دشمن علیه انقلاب اسلامی اشاره کرد و یادآور شد: آمریکا دیگر نمی‌تواند با انقلاب اسلامی وارد جنگ شود و وهابیون احمق را برای جنگ نیابتی جلو انداخته است.

وی با تبریک ولادت حضرت ابوالفضل (ع) اظهار کرد: ابوالفضل (ع) پاسدار حریم ولایت بود و با بصیرت از آرمان‌های دین دفاع کرد.

عبدالله‌زاده پاشاکی با بیان اینکه جانبازان انقلاب اسلامی با بصیرت بر اصول و ارزش‌ها ایستادگی کردند، تصریح کرد: مقام معظم رهبری بزرگ‌ترین جانباز انقلاب اسلامی است.

امام جمعه موقت رشت با تبریک میلاد امام سجاد (ع)، بیان کرد: مدت ۴۰ سال امام سجاد (ع) با اشک دین خدا را زنده نگه‌داشت و تمام سخنان خود را در قالب دعا بیان کرد.

وی به سوم خرداد ماه سالروز آزادسازی خرمشهر اشاره کرد و افزود: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک کشور به دست دشمن بیفتد و امام (ره) فرمود؛ خرمشهر را خدا آزاد کرد.

*سوم خرداد روز پایداری، ایثار و مقاومت

عبدالله‌زاده پاشاکی سوم خرداد ماه را روز پایداری، ایثار و مقاومت توصیف کرد و گفت: ملت ایران مقاومت را از امام حسین (ع) آموخته و شیعه به دنبال عزت است.

امام جمعه موقت رشت با بیان اینکه دشمن از سال ۵۹ با حربه تحریم اقتصادی به مقابله با انقلاب اسلامی آمده است، خاطرنشان کرد: تهدید تحریم‌ها برای ملت ایران تبدیل به فرصت شده و در زمینه هسته‌ای، فضایی، اقتصادی و سیاسی پیشرفت‌های بسیاری کرده است.

*فعالان دیپلماسی کشور خطوط قرمز را رعایت کنند

وی بر رعایت خطوط قرمز اعلام شده از طرف مقام معظم رهبری توسط فعالان دیپلماسی کشور تاکید کرد و یادآور شد: فعالان دیپلماسی کشور نباید بترسند و مجلس و سپاه پشتیبان آنها هستند.

عبدالله‌زاده پاشاکی متذکر شد: مقام معظم رهبری با صلابت کامل اعلام کرد؛ نمی‌گذاریم با دانشمندان هسته‌ای ما مصاحبه کنند و این امر نشان‌دهنده دوراندیشی، بصیرت و روشنگری ایشان است.

امام جمعه موقت رشت راهکار مقابله با جهالت مدرن را ادامه مسیر امام حسین (ع) دانست و اظهار کرد: ایران اسلامی با افتخار اعلام می‌کند تاکنون به هیچ کشوری تجاوز نکرده و هر کشوری بخواهد به کشور ما متعرض شود پاسخ قاطعانه دریافت می‌کند.

وی به دستگیری از مظلومان عالم توسط جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: ایران اسلامی به مردم یمن کمک غذایی، مالی و بهداشتی می‌کند و عربستان بداند در این جنگ صد درصد شکست می‌خورد./فارس

Share