رسایی در اینستاگرام خود نوشت:

آمادگی رسایی برای اعزام سران فتنه برای مقابله با داعش/آقای روحانی!سیاستهای شما تهدید جنگ برای کشورمان به ارمغان آورده ,به مردم پاسخ دهید!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رسایی نوشت: انفعال در سیاست خارجی و اعتماد به کدخدای دروغین در کنار ادبیات اهانت آمیز او نسبت به نیروهای مخلص منتقدی که همواره برای هزینه دادن آماده بوده اند، سبب شده تا برخی به فکر راه اندازی جنگهای نیابتی علیه کشورمان بیفتند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجلس که یکی از جدی ترین مخالفان دولت یازدهم محسوب می شود در جدیدترین پست اینستاگرامی خود نوشت:

«این هم سوغات سفرم به بابل و سخنرانی در جمع بابلی های پرشور و انقلابی برای دوستان عزیز این صفحه,ستاد جنگ روانی یک جریان خاص در انتخابات سال ۹۲ در کنار شعارهای مختلف مانند استمرار یارانه نقدی و اعطای یارانه کالایی، استمرار مسکن مهر، حمایت از بورس و چرخیدن همزمان سانترفیوژها و کارخانه ها با القای اینکه اگر به روحانی رای ندهید به استقبال جنگ خواهید رفت، رای لب مرزی را برای حسن روحانی به ارمغان آورد.
روحانی که این روزها بارها ادعا کرده متخصص امنیت ملی است، در مناظره های انتخاباتی وقتی روی سینه خود زد و گفت من سرهنگ نیستم، حقوقدانم، نشان داد که در حفظ امنیت ملی هم تخصصی ندارد. انفعال در سیاست خارجی و اعتماد به کدخدای دروغین در کنار ادبیات اهانت آمیز او نسبت به نیروهای مخلص منتقدی که همواره برای هزینه دادن آماده بوده اند، سبب شده تا برخی به فکر راه اندازی جنگهای نیابتی علیه کشورمان بیفتند. آقای روحانی! لغو تحریمها پیشکش، سیاستهای شما تهدید جنگ را برای کشورمان به ارمغان آورده، لطفا به مردم پاسخ دهید. در ضمن این صفحه آمادگی دارد تا سران فتنه و کسانی را که در فتنه ۸۸ شعار نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران سر می دادند را جهت مقابله با تهدید داعش به مناطق لازم اعزام کند چرا که اکنون زمان فدا کردن جان برای ایران است.
روحانی مچکریم!»
resantitled

Share