حجت‌الاسلام شفیعی‌زاده خبرداد

آغاز فعالیت گروه‌های تذکر زبانی در شهر رشت و سایر شهرستان‌های گیلان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا شفیعی‌زاده از فعال شدن گروه‌های تذکر زبانی در راستای احیای امر به معروف و نهی از منکر در شهر رشت و دیگر شهرستان‌های استان خبر داد و افزود: گیلان مبتکر ایجاد گروه‌های تذکر زبانی در کشور است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حجت‌الاسلام غلامرضا شفیعی‌زاده بعد از ظهر امروز در گردهمایی بزرگ علما و روحانیون گیلان در مصلای امام خمینی (ره) این شهر اظهار کرد: روحانیون طلایه‌داران امر به معروف و نهی از منکر در جامعه هستند.

shafiei_8347وی از فعال شدن گروه‌های تذکر زبانی در راستای احیای امر به معروف و نهی از منکر در شهر رشت و دیگر شهرستان‌های استان خبر داد و افزود: گیلان مبتکر ایجاد گروه‌های تذکر زبانی در کشور است.

شفیعی‌زاده با بیان اینکه قانون امر به معروف و نهی از منکر در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسیده است، تصریح کرد: به‌زودی رئیس جمهور قانون مذکور را به استانداران ابلاغ می‌کند و اجرای قانون امر به معروف و نهی از منکر عملیاتی می‌شود.

امام جمعه موقت رشت از کسب رتبه برتر گیلان در اجرای برنامه‌های احیای امر به معروف و نهی از منکر در کشور خبر داد و بیان کرد: شورای امر به معروف و نهی از منکر در استان تشکیل شده است.

وی به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: روحانیون در ماه مبارک رمضان به فریضه امر به معروف و نهی از منکر بپردازند.

شفیعی‌زاده بر تحکیم پایه‌های نظام اسلامی تاکید کرد و یادآور شد: نماز، زکات، امر به معروف و نهی از منکر از پایه‌های نظام اسلامی است.

/فارس

Share