نماینده ولی فقیه در اردبیل:

با رحلت آیت الله امینیان سرچشمه برکت از آستانه اشرفیه رخت بربسته است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،نماینده مردم اردبیل در مجلس خبرگان رهبری رحلت آیت الله امینیان را فقدان بزرگی دانست و گفت: آیت الله امینیان از سرچشمه جوشان مکتب اهل بیت بهره های زیادی برده بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،نماینده مردم اردبیل در مجلس خبرگان رهبری رحلت آیت الله امینیان را فقدان بزرگی دانست و گفت: آیت الله امینیان از سرچشمه جوشان مکتب اهل بیت بهره های زیادی برده بود.۱۷۳۶۴۲۵

آیت الله سید حسن عاملی در حاشیه مراسم تشییع پیکر آیت الله امینیان با اشاره به ویژگی های شخصیتی این عالم بزرگوار اظهار کرد: آیت الله امینیان از علمای عالمی بود که در بحث های اخلاقی، مذهبی و فلسفی تبحر ویژه ای داشت و از سرچشمه جوشان مکتب اهل بیت بهره های زیادی برده بود.

وی با بیان اینکه فقدان عالمان ضایعه بزرگی برای جامعه محسوب می شود، افزود: با از دست دادن آیت الله امینیان، برکت خاصی از زمین می رود و با رحلت این عالم ربانی به طور قطع سرچشمه برکت از شهرستان آستانه اشرفیه رخت بربسته است.

نماینده ولی فقیه در اردبیل ادامه داد: استان گیلان یکی از شخصیت های برجسته خود را از دست داده و امید است که با توجه به شایستگی های مردم دیندار گیلان، شخصیت برجسته ای جایگزین آیت الله امینیان شود تا فقدان این عالم ربانی را جبران کند.

/مهر

Share