در جلسه علنی امروز مجلس:

کلیات طرح استانی شدن انتخابات مجلس تصویب شد/ارجاع طرح به کمیسیون شوراها

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ادامه ،نمایندگان در نشست علنی امروز چهارشنبه(۲ اردیبهشت) مجلس شورای اسلامی با تصویب کلیات طرح استانی شدن انتخابات مجلس با ۱۴۹ رای موافق، ۶۹ رای مخالف و ۹ رای ممتنع از مجموع ۲۳۳ نماینده حاضر موافقت کردند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه براساس گزارش معاونت نظارت این طرح واقعاً اشکالاتی دارد و اگر در صحن علنی بررسی شود، شاید نتوانیم همه ایرادات آن را برطرف کنیم، گفت: بهتر است این طرح را برای بررسی و رفع اشکالات به کمیسیون شوراها ارجاع دهیم.
majles نمایندگان در نشست علنی امروز (چهارشنبه ۲ اردیبهشت) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی کلیات طرح استانی شدن انتخابات مجلس شورای اسلامی با ارجاع این طرح به کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس با ۱۴۴ ر‌أی موافق، ۷۳ رأی مخالف و ۴ رأی ممتنع از مجموع ۲۲۹ نماینده حاضر در صحن موافقت کردند.

دکتر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی با پیشنهاد ارجاع این طرح به کمیسیون مربوطه برای بررسی بیشتر، گفت: براساس گزارش معاونت نظارت این طرح واقعاً اشکالاتی دارد و اگر در صحن علنی بررسی شود، شاید نتوانیم همه ایرادات آن را برطرف کنیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: طرح استانی شدن انتخابات مجلس از نظر نگارشی ابهاماتی دارد و باید برای بررسی و اصلاح به کمیسیون ارجاع شود، البته کمیسیون شوراها می‌تواند با سرعت و ظرف حدود ۲ هفته بررسی و رفع اشکالات طرح انجام دهد و آن را مجدداً به صحن علنی ارجاع دهد.

گفتنی است نمایندگان در نشست علنی امروز با تصویب کلیات طرح استانی شدن انتخابات مجلس با ۱۴۹ رای موافق، ۶۹ رای مخالف و ۹ رای ممتنع از مجموع ۲۳۳ نماینده حاضر موافقت کردند.

/خانه ملت

Share