کشف اسکناس‌ های تقلبی در رشت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رحیم شعبانی پیش از ظهر امروز در نشست انتظامی این شهرستان با اشاره به دستگیری دو سارق قطعات خودرو در شهرستان رشت اظهار کرد: این سارقان با ۹۰ قطعه سرقتی خودرو و اسکناس‌های تقلبی دستگیر شدند. وی با بیان اینکه اعضای باند سرقت مذکور دستگیر شدند، افزود: یکی از اعضای […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رحیم شعبانی پیش از ظهر امروز در نشست انتظامی این شهرستان با اشاره به دستگیری دو سارق قطعات خودرو در شهرستان رشت اظهار کرد: این سارقان با ۹۰ قطعه سرقتی خودرو و اسکناس‌های تقلبی دستگیر شدند.

sarhang shabaniوی با بیان اینکه اعضای باند سرقت مذکور دستگیر شدند، افزود: یکی از اعضای متواری این باند نیز دستگیر شده است.

فرمانده انتظامی رشت کشف چهار حلقه رینگ اسپرت مسروقه از این سارق متواری را در شناسایی در دستگیری سارق متواری تاثیرگذار دانست و گفت: ماموران کلانتری ۲۲ توانستند با مجوز قضایی فرد مورد نظر را با انجام عملیاتی در منزلش دستگیر کنند.

به گفته وی در عملیات مذکور یک دستگاه خودروی پراید، اسکناس‌های جعلی به مبلغ ۷ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال و از داخل منزلش نیز ۹۰ قطعه سرقتی خودرو کشف شد.

شعبانی با اعلام معرفی متهمان به مقام قضایی، خاطرنشان کرد: دارندگان خودروها باید خودروهای خود را در مکان‌های مطمئن پارک و به تجهیزات ایمنی مجهز کنند.
/فارس

Share