رییس هیات کشتی استان گیلان خبر داد:

کشتی گیر جوان گیلانی در مسابقات آسیایی و جهانی حضور می یابد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،یک کشتی گیر گیلانی با عضویت در تیم ملی کشتی جوانان ایران در رقابت های قهرمانی آسیا و قهرمانی جوانان جهان شرکت می کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،یک کشتی گیر گیلانی با عضویت در تیم ملی کشتی جوانان ایران در رقابت های قهرمانی ۸۱۶۱۰۵۰۴-۶۴۵۷۲۶۸آسیا و قهرمانی جوانان جهان شرکت می کند.

رییس هیات کشتی استان گیلان روز یکشنبه در این خصوص گفت : محمد نامجو مطلق کشتی گیر شایسته استان در رقابت های قهرمانی جوانان کشور و انتخابی تیم ملی خوش درخشید .

نقی هدایتی افزود : این کشتی گیر شایسته گیلانی در جریان این مسابقات که در تهران برگزار شد ، در رشته آزاد و در وزن ۵۵ کیلوگرم به مصاف حریفان خود رفت و با غلبه بر همه رقبای خود ضمن کسب مدال طلا ، به عضویت تیم ملی درآمد .

وی اظهار کرد : با توجه به راهیابی محمد نامجو مطلق به تیم ملی کشتی آزاد جوانان ایران ، این کشتی گیر گیلانی به هراه سایر ملی پوشان باید در رقابت های قهرمانی آسیا که در کشور میانمار برگزار می شود ، شرکت کند .

وی ادامه داد : همچنین این کشتی گیر شایسته استان گیلان به همراه تیم ملی کشتی آزاد جوانان ایران در رقابت های قهرمانی جهان که تابستان سال جاری در کشور برزیل برگزار می شود نیز حضور خواهد یافت .

رییس هیات کشتی استان گیلان بیان کرد : پیش از این نیز ، مجتبی اصغری دیگر کشتی گیر شایسته گیلانی در رده سنی نوجوانان به عضویت تیم ملی در آمده که با این تیم در رقابت ها قهرمانی آسیا و قهرمانی جهان حضور می یابد .

نقی هدایتی خاطرنشان کرد : امیدواریم که مجتبی اصغری و محمد نامجو مطلق دو کشتی گیر شایسته گیلانی در رقابت های آسیایی و همچنین رقابت های جهانی نیز با قدرت ظاهر شوند و بتوانند برای تیم های ملی کشتی آزاد نوجوانان و جوانان ایران مدال کسب کنند./ایرنا

Share