در مراسم معارفه بخشدار سردار جنگل فومن عنوان شد:

چوب لای چرخ یکدیگر گذاشتن هنر نیست/آبرسانی روستاهای بخش سردار جنگل

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا عاشوری با بیان اینکه چوب لای چرخ یکدیگر گذاشتن هنر نیست، افزود: هنر مردانگی همدلی و رسیدن به موفقیت جمعی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مراسم تودیع و معارفه بخشدار سردار جنگل شهرستان فومن در محل این بخشداری برگزار شد.

todie-bakhshdar-35این مراسم در روز دوشنبه با حضور امام جمعه ، نماینده مجلس شورای اسلامی ، فرماندار و برخی از مسئولان شهرستانی و دهیاران و شوراهای اسلامی در سالن اجتماعات بخشداری سردارجنگل برگزار شد .

میرشمس مومنی زاده فرماندار فومن در این مراسم با اشاره بر اینکه مسئولیت امانتی است که به افراد سپرده می شود، اظهار داشت: امیدوارم خداوند توفیق رساندن این امانت به سرمنزل مقصود را به ما بدهد.

وی با بیان اینکه باید با ارائه خدمات مطلوب و با کیفیت در جامعه، رضایت خاطر مردم را فراهم کرد، خواستار استفاده از تمام توان و ظرفیت مسئولین شهرستان جهت خدمت رسانی به مردم و رفع مشکلات شد.

فرماندار فومن در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: هنر مدیریت آن است که با استفاده از منابع و امکانات موجود هرچند محدود به ارائه خدمات مطلوب در راستای دست یابی به اهداف سازمان بپردازد.

وی همچنین از زحمات چندین ساله آقای عظیمی نژاد در بخش سردارجنگل تقدیر و تشکر نمود و برای وی آرزوی موفقیت روزافزون کرد و هم چنین انتصاب آقای زیرک را بعنوان بخشدار جدید سردارجنگل تبریک گفت.

چوب لای چرخ یکدیگر گذاشتن هنر نیست

ناصر عاشوری در مراسم تودیع و معارفه بخشدار سردار جنگل این شهرستان با اشاره به اثرات مثبت همدلی و همزبانی اظهار کرد: همه باید وظایفی که به ما محول می‌شود را به درستی انجام دهیم تا موجب توسعه همه جانبه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شویم.

وی با بیان اینکه چوب لای چرخ یکدیگر گذاشتن هنر نیست، افزود: هنر مردانگی همدلی و رسیدن به موفقیت جمعی است.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی با قدردانی از تلاش حسین عظیمی‌نژاد بخشدار سابق بخش سردار جنگل فومن تصریح کرد: انتظار می‌رود بخشدار جدید، مدیریت صادقانه و موفق را در این بخش انجام دهد.

وی مردم را ولی نعمت کشور خواند و گفت: نباید در خدمت‌رسانی به مردم نگاه‌ها را جناحی کرد.

ناصر عاشوری با تاکید بر اینکه مسئولان باید فرصت خدمت به مردم را مغتنم بشمارند، خاطرنشان کرد: اگر وقت خود را در خدمت به یکدیگر نگذرانیم، عمر را به بطالت تلف کرده‌ایم.

وی از آغاز عملیات گازرسانی ۳۱ روستای بخش سردار جنگل فومن تا ماه آینده خبر داد و گفت: آسفالت راه‌های روستایی زیادی در این بخش ادامه می‌یابد.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی خواستار اتمام عملیات آسفالت مذکور تا پایان فصل تابستان شد و تصریح کرد: آبرسانی روستاهای بخش سردار جنگل نیز با مصوبه مجلس شورای اسلامی انجام می‌شود.

وی نقد منصفانه را از وظایف اهل قلم دانست و افزود: وحدت و مهربانی از آموزه‌های دین مبین اسلام است و باید خوبی‌ها را دید و بدی‌ها را برطرف کرد.

بخشدار جدید سردار جنگل فومن نیز در جلسه مذکور با اشاره به حضور مردان و زنان فرهیخته در این بخش اظهار کرد: کمک مردم و مسئولان به یکدیگر بهترین‌ موفقیت است.

عمار زیرک نقش شوراها و دهیاران را بسیار حیاتی دانست و ادامه داد: کمک و مهربانی خواسته شوراها و دهیاران این بخش است.

بخشدار سردارجنگل فومن همدلی و همزبانی دولت و ملت را از منویات والای رهبری دانست و گفت: همدلی راه مبارزه با بیگانگان است.

وی با بیان اینکه قوم تالش زبان منطقه بخش بزرگ سردار جنگل را تشکیل می‌دهند، یادآور شد: باید فارغ از قومیت‌گرایی، فرهنگ قدیمی تالش و گیلک شهرستان را به دنیا معرفی کرد و آن را زنده نگه داشت.

در مراسم مذکور عمار زیرک به عنوان بخشدار سردار جنگل فومن معرفی و از تلاش‌های حسین عظیمی‌نژاد قدردانی شد.

Share