نیکومنش:بیمه کارکنان سازمان آتش نشانی در حوادث هیچ مسئولیتی نمی‌پذیرد

چرا متولیان امر در جریان خرید اتوبوس نبوده‌اند؟/انبار شرکت نفت تهدید امنیتی است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی رشت با بیان اینکه این امر پیگیری شود که چرا متولیان امر در امضای قرارداد حضور نداشتند،گفت: شورای سازمان‌ها و هیئت مدیره بازنگری و حتی المقدور از افراد متخصص و کار آمد استفاده شود و افراد حقوقی به کار گرفته شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مظفر نیکومنش نودهی ظهر امروز در نود و چهارمین جلسه شورای اسلامی این شهر، از اعضای شورای اسلامی رشت خواست که شورا را با حاشیه‌ها در گیر نکنند، اظهار داشت: باید به اصل موضوع که وظیفه ذاتی شورا است بپردازند و این همان کارهای زیر بنایی و سیاست‌گذاری کلان است تا آثار ماندگاری از خود به جا بگذارند.

nikoo_8614وی با بیان اینکه نباید فرصت‌های خدمت‌گذاری را از دست داد، افزود: در مورد مسئله خرید اتوبوس‌های شرکت سبلان خودرو که بدون اطلاع متولیان امر از جمله سازمان اتوبوسرانی،معاون اداری مالی، کمیسیون ترافیک و حمل و نقل، اداری حقوقی،کمیته خرید شهرداری رشت انجام گرفته است و باید این موضوع پیگیری شود که چرا متولیان امر در جریان خرید نبوده‌اند.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی رشت با بیان اینکه این امر پیگیری شود که چرا متولیان امر در امضای قرارداد حضور نداشتند،گفت: شورای سازمان‌ها و هیئت مدیره بازنگری و حتی المقدور از افراد متخصص و کار آمد استفاده شود و افراد حقوقی به کار گرفته شود.

نیکومنش نودهی با اشاره به اینکه مقرر شد ایستگاه‌های آتش نشانی از ۹ عدد به ۱۵ عدد افزایش یابد، تصریح کرد: باید برای تحقق این امر اقدام جدی به عمل آید و پیمانکار دو ایستگاه نزدیک به یکسال است در مناقصه برنده شده ولی هنوز پیمانکار شروع به کار نکرده است.

وی تاکید کرد: برابر گفته کارکنان سازمان آتش نشانی بیمه کارکنان پرداخت می‌شود ولی در حوادث هیچ مسئولیتی نمی‌پذیرد و برای این امر باید فکر اساسی شود و شهرداری از تمام بیمه گذاران فراخوان کند و تکلیف بیمه تمام کارکنان شهرداری روشن و یکسان شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی رشت با بیان اینکه برای تکمیل نیروی انسانی سازمان آتش نشانی جذب فرزندان و کارکنان آتش نشانی در اولویت قرار بگیرد، تصریح کرد: تعاونی مصرف و مسکن کارکنان شهرداری برای معیشت پرسنل تقویت و راه اندازی شود و همه کارکنان شهرداری بدون استثنا سهام دار باشند.

نیکومنش نودهی تاکید کرد: با توجه به موقعیت جغرافیای و حساسیت موضوع انتقال هر چه زودتر و سریع‌تر انبار شرکت نفت از داخل شهر که یک تهدید امنیتی و بهداشتی برای شهروندان رشت است اقدام شود.

وی با بیان اینکه انتقال مراکز آموزشی نظامی از داخل شهر جز ضروریات شهر رشت است، تصریح کرد: باید برای آن برنامه تعریف شود.

/تسنیم

Share