فرمانده جدید سپاه قدس گیلان: سردار هامون محمدی فرماندهی با کفایتی در سپاه قدس گیلان داشت

پاسدار خون شهدا هستیم و عهد می‌بندیم تا مرز شهادت از اهداف نظام دفاع کنیم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: شهادت می‌دهم فعالیت‌های سردار هامون محمدی خالصانه و عاشقانه بود و فرماندهی با کفایتی در سپاه قدس گیلان داشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: شهادت می‌دهم فعالیت‌های سردار هامون محمدی خالصانه و عاشقانه بود و فرماندهی با کف۱۳۹۱۰۸۰۴۰۰۰۰۴۹_PhotoAایتی در سپاه قدس گیلان داشت.

به نقل از فارس,سردار محمد عبدالله‌پور پیش از ظهر امروز در مراسم معارفه خود اظهار کرد: بنده پنج سال جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان بودم و شهادت می‌دهم فعالیت‌های سردار محمدی خالصانه و عاشقانه بود و فرماندهی با کفایتی داشت.

وی فعالیت‌ فرماندهی سپاه قدس گیلان را بر سه محور عنوان کرد و افزود: فعالیت‌های ما در زمینه فرهنگی و اقتصاد مقاومتی، دفاعی و امنیتی است و باید در این عرصه‌ها تلاش کنیم و نیازمند تمام همکاران هستیم.

فرمانده جدید سپاه قدس گیلان با بیان اینکه شهدا ناظر بر اعمال ما هستند، خاطرنشان کرد: پاسدار خون شهدا هستیم و باید امانتدار خوبی باشیم و عهد می‌بندیم تا مرز شهادت از اهداف نظام دفاع کنیم.

مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه قدس گیلان امروز با حضور سردار نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در رشت برگزار شد.

در مراسم مذکور از تلاش‌های سردار هامون محمدی فرمانده پیشین سپاه قدس گیلان قدردانی و سردار محمد عبدالله‌پور به عنوان فرمانده جدید این ارگان نظام اسلامی معرفی شد.

 

Share