رهنما:

ووشوی گیلان صاحب خانه می شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان در مجمع انتخابات ریاست هیئت ووشو، نوید ساخت خانه ووشو گیلان را داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان در مجمع انتخابات ریاست هیئت ووشو، نوید ساخت خانه ووشو گیلان را داد.۹۲۷۲۶۷_۳۵۷

مسعود رهنما مدیرکل ورزش و جوانان گیلان در این جلسه نوید ساخته شدن خانه ووشو گیلان را داد و گفت: انشاءالله در یک سال آینده این مهم اتفاق خواهد افتاد و ما انتظار خیلی بیشتری از ووشو در میادین ملی داریم.

وی افزود: ورزشکاران و ملی‌پوشان همه رشته‌های ورزشی گیلان باید در عرصه‌های بین‌المللی و آسیایی خیلی بیشتر از این‌ها بدرخشند و امیدواریم که حسرت چهل ساله برای گرفتن مدال المپیک نیز به پایان برسد.

مجمع انتخابات ریاست هیئت ووشو استان گیلان با حضور مسعود رهنما مدیرکل ورزش و جوانان گیلان، مهدی علی‌نژاد رئیس فدراسیون ووشو و سایر اعضای مجمع، در سالن اجتماعات اداره‌کل ورزش و جوانان گیلان برگزار شد که در پایان محمدرضا نوبخت با کسب ۱۱ رای موافق از مجموع ۱۸ رای اعضای مجمع انتخابات، برای ۴ سال آینده سکان هدایت هیئت ووشو استان گیلان را بر عهده گرفت.

محمدرضا نوبخت پیش از قبول این مسئولیت بیش از یک سال سرپرست هیئت ووشو استان بوده است./ایسنا

Share