عصر امروز اتفاق افتاد:

واژگونی چراغ نفتی یک خانه را در روستای لشکام آستانه‌اشرفیه سوزاند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،یک باب خانه روستایی واقع در روستای لشکام بخش مرکزی آستانه‌اشرفیه طعمه حریق شد و کاملاٌ در آتش سوخت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،یک باب خانه روستایی واقع در روستای لشکام بخش مرکزی آستانه‌اشرفیه طعمه۱۳۹۴۰۲۰۷۰۰۰۶۱۵_PhotoA حریق شد و کاملاٌ در آتش سوخت.

یک باب خانه روستایی واقع در روستای لشکام از توابع بخش مرکزی این شهرستان طعمه حریق شد و کاملاٌ در آتش سوخت.

فرماندار آستانه اشرفیه عصر امروز به جمعی از مسئولان با حضور در محل واقعه از نزدیک با پیرمرد روستایی صاحب منزل مذکور به همراه هفت نفر از افراد خانواده‌اش دیدار کرد و دستورهای لازم برای کمک و تسریع در احداث سرپناه توسط بنیاد مسکن از طریق تسهیلات و کمک‌های بلاعوض به او را داد.

شدت خسارت به خانه روستایی به حدی بود که با تاکید رئیس هلال احمر آستانه‌اشرفیه اقلام مورد نیاز ابتدایی زندگی مانند پتو، موکت، لوازم اولیه زندگی و بهداشتی برای کمک به خانوار روستایی در اختیار آنها قرار گرفت.

آتش‌سوزی منزل پیرمرد پس از واژگونی چراغ نفتی از یک اتاق آغاز شد و به دلیل بافت قدیمی به سرعت گسترش یافت و تا حضور آتش‌نشانان منطقه خانه روستایی کاملاً از بین رفت.

تلاش مرد روستایی برای تخلیه وسایل زندگی بی‌فایده بود و خود نیز دچار سوختگی از ناحیه صورت و دست شد.

حسین اسماعیلیان فرماندار آستانه‌اشرفیه در پایان بازدید خود خواستار کمک و تامین شرایط ابتدایی زندگی به پیرمرد و خانواده‌اش از طریق بخشدار مرکزی، کمیته امداد، آموزش و پرورش و جهاد کشاورزی شد./فارس

 

Share