هنرمند جوان گیلانی جایزه مسابقه طراحی پوستر زمین سبز را دریافت کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،جایزه سوم مسابقه طراحی پوستر زمین سبز به «حمید وصفی» هنرمند جوان لاهیجانی تعلق گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،جایزه سوم مسابقه طراحی پوستر زمین سبز به «حمید وصفی» هنرمند جوان۲۵۵۴۹۱_orig لاهیجانی تعلق گرفت.

فراخوان طراحی پوستر با موضوع چشم اندازهای اکسپوی میلان ۲۰۱۵ با مشارکت وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی، شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین المللی جمهوری اسلامی ایران و موسسه توسعه هنرهای معاصر برگزار شد.

اکسپو، سومین رویداد مهم دنیا پس از مسابقات جام جهانی فوتبال و بازی‌های المپیک است که به جهت اهمیت بسیار والای آن، به “المپیک فرهنگ ملل” شهرت دارد و هر پنج سال یک بار در یک کشور برگزار می‌شود.

در سال ٢٠١۵ میزبان اکسپو، شهر میلان ایتالیاست. اکسپوی ٢٠١۵ میلان با موضوع “تغذیه زمین، انرژی برای حیات” از اردیبهشت تا آبان ماه ١٣٩۴ میزبان کشورهای جهان است که جمهورى اسلامى ایران هم در آن حضور دارد.

هدف اساسی این فراخوان تاکید بر شعار اصلی اکسپو به عنوان موضوع “حال و آینده بشریت و زمین، بازنمایی تاکید باورهای دینی ایرانیان در احترام به غذا و منابع طبیعی و معرفی رویداد اکسپو به عنوان گردهمایی بزرگ تمدن‌های جهان و نقش آن در توسعه” است.

هیات داوران جایزه‌ پوستر زمین سبز از میان ۶۵۷ پوستر رسیده، ۳۰ اثر از ۲۶ شرکت کننده را برای نمایشگاه و کتاب مسابقه، انتخاب کردند. این جایزه پنجشنبه گذشته در موزه هنرهای معاصر تهران و با حضور علی مرادخانی معاون هنری وزیر ارشاد، علی محمد گودرزی مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت، مجید ملانوروی مدیرکل مرکز هنرهای تجسمی، مهدی افضلی مدیرعامل موسسه توسعه هنرهای معاصر، کیانوش غریب‎پور دبیر جایزه پوستر زمین سبز و … به برگزیدگان اهدا شد.

حمید وصفی که جایزه سوم این مسابقه را به خود اختصاص داد دانش آموخته رشته گرافیک در مقطع کارشناسی بوده و تاکنون در مسابقات و نمایشگاه های مختلف داخلی و خارجی حضور داشته و موفقیت های چشمگیری را کسب کرده است.

Share