هاشمی به جای خاطره،سخنرانی رو کرد;ناگفته های رهبری از رابطه امام با هاشمی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،آقای هاشمی این‌قدر به امام نزدیک بود، این قدر مورد اعتماد امام بود، حرف‌ها و درد دل‌هاى امام را بیشتر از دیگران شنیده و خبر دارد. حالا عده‌یى دایه های مهربانتر از مادر همین‌طور حرف مى‌زنند و اصلاً نمى‌دانند که حرف دل امام چه بود!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،پایگاه اطلاع رسانی آقای هاشمی رفسنجانی با انتشار یک فایل صوتی به بعضی از انتقادات اخیر پاسخ داده است.

۱۳۹۰۱۲۱۸_۰۱۱۹۲۳۰
رهبر معظم انقلاب در سال ۱۳۶۹ با بیان ناگفته هایی از رابطه امام راحل با آیت الله هاشمی، تاکید کردند: ایشان کسى است که این‌قدر مورد اعتماد امام بود، این‌قدر به امام نزدیک بود، حرف‌هاى امام را بیشتر از آنها شنیده، درد دل‌هاى امام را بیشتر از دیگران شنیده و خبر دارد. حالا یک عده‌یى همین‌طور حرف مى‌زنند و اصلاً نمى‌دانند که حرف دل امام چه بود!.

در گزیده بیانات رهبر معظم انقلاب آمده است:

آقای هاشمی کسى است که امام در تمام طول دوران انقلاب و قبل از آن و بیشتر از همه بعد از انقلاب تا لحظه‌ى وفاتشان، نهایت اعتماد و اطمینان را به او داشتند؛ ایشان کسى است که این‌قدر مورد اعتماد امام بود، این‌قدر به امام نزدیک بود، حرف‌هاى امام را بیشتر از آنها شنیده، درد دل‌هاى امام را بیشتر از دیگران شنیده و خبر دارد. حالا عده‌یى همین‌طور حرف مى‌زنند و اصلاً نمى‌دانند که حرف دل امام چه بود!.

چنین آدمى حالا در رأس امور ماست. من هم به امور واقفم و مى‌بینم که در مملکت چه کار مى‌شود. من آدم بى‌خبرى نیستم. همه‌ى این اوضاع اجرایى کشور را از نزدیک، هشت سال تجربه و لمس کرده‌ام. قبل از آن هم، از اول انقلاب در شوراى انقلاب و دیگر جاها بوده‌ام. مگر ممکن است امروز کسى حتّى به خاطرش بگذرد – چه برسد به عمل – که از آن جهت‌گیرى و چارچوبِ ترسیم‌شده‌ى انقلاب تخطى کند، که حالا یک عده دایه‌هاى مهربانتر از مادر، مرتب در این‌جا و آن‌جا مى‌نشینند و ذهن مردم را خراب مى‌کنند؟!. مؤذن بانگ بى‌هنگام برداشت‌ / نمى‌داند که چند از شب گذشته است‌ …

 
Share