جعفرزاده در نشست با مدیرعامل ایران خودرو

موافق افزایش واردات نیستم/خودروسازان به سمت کیفیت و قیمت رقابتی حرکت کنند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا جعفرزاده گفت:برای ایجاد رقابت پذیری در صنعت خودرو ، موافق افزایش واردات خودرو نیز نیستم اما باید خودروسازان با تحول در تولید به سمت کیفیت و قیمت رقابتی حرکت کنند چرا که با رفع تحریم ها و همکاری با شرکت های خارجی ، محصولاتی مورد اقبال بازار خواهند بود که به لحاظ کیفیت و قیمت رقابتی باشند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی از شرکت  ایران خودرو بازدید  بعمل آورد.۵۵-۳۰۰x180

جعفرزاده همچنین در نشستی با یکه زارع مدیرعامل ایران خودرو از نحوه تولید و ارتقای کیفیت تولید محصولات این شرکت مطلع شد.

نماینده مردم رشت در این نشست با بیان استفاده از تکنولوژی تولید خودرو در دنیا و راهکارهای کاهش قیمت خودرو گفت: یکی از راههای کاهش قیمت خودرو و همچنین ارتقای کیفیت محصولات داخلی ایجاد فضای رقابتی می باشد.

وی افزود:البته برای ایجاد رقابت پذیری در صنعت خودرو ، موافق افزایش واردات خودرو نیز نیستم اما باید خودروسازان با تحول در تولید به سمت کیفیت و قیمت رقابتی حرکت کنند چرا که با رفع تحریم ها و همکاری با شرکت های خارجی ، محصولاتی مورد اقبال بازار خواهند بود که به لحاظ کیفیت و قیمت رقابتی باشند.

جعفرزاده تاکید کرد:امروز باید با توجه جدی نسبت به ارتقاء کیفیت در تولید،موجب دلگرمی و تشویق متقاضیان داخلی شد تا در میان خودروهای موجود در بازار، تولید داخل را انتخاب نمایند.

 جعفرزاده همچنین از تلاشهای مجموعه ایران خودرو در جهت اشتغال زایی جوانان قدردانی نمود.

/شاهدشمال

Share