جانشین فرمانده انتظامی گیلان: دستگیری معتادان در گیلان افزایش ۹۱ درصدی داشته است

مواد مخدر جرمی سازمان یافته و مبارزه با آن نخستین مطالبه مردم از پلیس است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،جانشین فرمانده انتظامی گیلان از مشارکت صد درصدی مردم در مبارزه با مواد مخدر خبر داد و گفت: مبارزه با مواد مخدر نخستین مطالبه مردم از پلیس است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،جانشین فرمانده انتظامی گیلان از مشارکت صد درصدی مردم در مبارزه با مواد مخدر خبر داد و گفت: مبارزه با مواد مخدر نخستین مطالبه مردم از پلیس است.

mehr_1255مهرداد مهرگان ظهر امروز در جلسه انتظامی گیلان با اشاره به اینکه مواد مخدر نخستین منبع درآمدزایی غیر مشروع در کشور است اظهار کرد: نیت خالص و محکم برای مبارزه با مواد مخدر در نیروی انتظامی وجود دارد.

وی یکی از اولویت‌های مهم پلیس در راستای تدابیر مقام معظم رهبری را مبارزه با مواد مخدر عنوان کرد و افزود: مواد مخدر جرمی سازمان یافته محسوب می‌شود و توسط دشمن برنامه‌ریزی شده است.

جانشین فرمانده انتظامی گیلان با بیان اینکه مواد مخدر به عنوان دومین تجارت غیر قانونی در دنیا مطرح است، تصریح کرد: مطالبه نخست مردم ایران از پلیس مبارزه با مواد مخدر است.

مهرگان انتظار از پلیس به‌ویژه در حوزه پاکسازی نقاط آلوده را بسیار خواند و بیان کرد: مبارزه با مواد مخدر همواره مشارکت صد درصدی مردم را به همراه داشته و با راهکارهای مناسب باید با تقاضای آن مبارزه کرد.

*افزایش ۹۱ درصدی دستگیری معتادان در گیلان

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان نیز در جلسه مذکور به فعالیت‌های این یگان در سال ۹۳ اشاره کرد و گفت: سال ۹۳ تعداد دستگیری‌های مربوط به مواد مخدر ۹۱ درصد نسبت به سال ۹۲ در استان افزایش داشته است.

سید رسول صمدی فعالیت در حوزه مبارزه با مواد مخدر را نیازمند شناخت عمیق دانست و افزود: پلیس همواره باید تقوای الهی را پیشه کرده و خدا را ناظر بر اعمال خود ببیند.

وی با بیان اینکه ذات ماموریت‌های پلیس با دیگر سازمان‌ها متفاوت است، بیان کرد: زمان و مکان به طور کامل در اختیار پلیس نیست و واحدهای اجرایی نمی‌توانند روی یک برنامه ثابت برنامه‌ریزی و فعالیت داشته باشند.

*توقیف خودروی لوکس در لاهیجان

فرمانده انتظامی لاهیجان نیز در جلسه انتظامی گیلان با اشاره به اجرای طرح برخورد با رانندگان خطرآفرین در این شهرستان اظهار کرد: ماموران راهنمایی و رانندگی طرح مذکور را به طور جدی در دستور کار خود قرار دادند و از حرکت خودروها با حرکت‌های نمایشی و ایجاد مزاحمت برای جان مردم جلوگیری کردند.

محمود قاسمی به آلودگی صوتی، حرکت‌های نمایشی و اخلال در نظم عمومی توسط یک خودروی گران‌بها و لوکس در لاهیجان اشاره کرد و افزود: ماموران پلیس خودروی مذکور را توقیف کردند و خودرو به پارکینگ منتقل شده است.

وی با بیان اینکه پلیس طرح برخورد با رانندگان خطرآفرین را به طور مستمر در مناطق مختلف شهر لاهیجان اجرا می‌کند، تصریح کرد: متخلفان مذکور به مرجع قضایی معرفی می‌شوند.

قاسمی مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ را آماده دریافت گزارش‌های مردمی به صورت شبانه روزی عنوان کرد و یادآور شد: تعامل و مشارکت هدفمند پلیس و مردم در افزایش ضریب احساس امنیت و کاهش تحرک قانون‌شکنان در جامعه حائز اهمیت است./فارس

Share