۴۰ ساعت در هفته تدریس می‌کنم

معلم گیلانی نمونه :رمز موفقیت یک معلم در محصور نبودن در کتب درسی است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،معلم نمونه کشوری با بیان “۴۰ ساعت در هفته تدریس می‌کنم” گفت: تاکنون ۸ جلد کتاب تألیف کرده‌ام تا بگویم معلم نمونه محصور به کتب درسی نیست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،معلم نمونه کشوری با بیان “۴۰ ساعت در هفته تدریس می‌کنم” گفت: تاکنون ۸ جلد کتاب تألیف کرده‌ام تا بگویم معلم نمونه محصور به کتب درسی نیست. ۱۳۹۴۰۲۱۳۱۴۴۲۰۷۵۵۶۵۲۲۶۶۱۳

با بیان “برای دومین سال متوالی در طرح انتخاب معلمان نمونه کشوری شرکت کردم” اظهار داشت: نحوه انتخاب معلمان نمونه به‌صورت امتیازبندی و عادلانه است.

وی با ابراز “وقتی سال گذشته رتبه‌ای کسب نکردم معترض نبودم” افزود: تمام تلاشم خدمت به دانش‌آموزانم بوده و از ۲۰سالگی در مدارس شهری و روستایی گیلان تدریس می‌کنم.

معلم نمونه کشوری با اشاره به “با مدرک فوق‌دیپلم از مرکز تربیت معلم وارد آموزش و پرورش شدم” گفت: به شغل معلمی افتخار می‌کنم و بیش از ۲۹ سال و شش ماه سابقه تدریس دارم.

صالحی با یادآوری “بر اساس قانون می‌توانم تا ۳۵ سال برای آموزش و پرورش کار کنم” تصریح کرد: با توجه به اینکه شش ماه دیگر می‌توانم با ۳۰ سال سابقه بازنشسته شوم ولی هنوز تصمیمی نگرفته‌ام.

وی خاطرنشان کرد: متولد سال ۱۳۴۲ در شهرستان رودسر در شرق گیلان هستم و سال‌هاست که در شهرستان املش و در هنرستان فنی شهیدرجایی تدریس می‌کنم.

معلم نمونه کشوری با اشاره به روزهای آغازین تدریسش در آموزش و پرورش، اظهار داشت: برای نخستین بار در مدرسه راهنمایی روستای لات‌سرای املش تدریس کردم و خاطرات خوبی از آن دوران دارم.

صالحی با بیان اینکه رمز موفقیت یک معلم در محصور نبودن در کتب درسی است، افزود: ابتکار، خلاقیت و نوآوری و ارتباط مناسب با دانش‌آموزان و استفاده از شیوه‌های نوین تدریس در موفقیت یک معلم اثرگذار است.

وی با اشاره به اینکه تا کنون هشت جلد کتاب تألیف کرده‌ است، گفت: ابلیس و حیله‌های رنگارنگ، لقمان و حکمت‌های او، ربا از منظر اسلام، دنیا پلی برای آخرت، نوین تست عربی و چند جلد کتاب کمک‌آموزشی را تا کنون منتشر کرده‌ام.

این معلم گیلانی با اظهار “دارای فوق‌لیسانس فقه و حقوق هستم” تصریح کرد: به تدریس دین و زندگی به‌عنوان درس اصلی و تدریس عربی به‌عنوان درس فرعی مشغول هستم.

محمد صالحی با اعلام “در هفته ۴۰ ساعت در مدرسه تدریس می‌کنم” افزود: وقت آزاد ندارم چرا که تمام اوقاتم را برای مطالعه، تحقیق و تدریس صرف می‌کنم و کتاب‌هایی در دست نگارش دارم./تسنیم

Share