معرفی نرم‌افزار جایگزین «وایبر» توسط «بسیج»

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا یکی از مجموعه‌های وابسته به بسیج، پیام رسان ایرانی سلام را به عنوان جایگزین وایبر و واتس اپ معرفی کرده است. وبلاگ ندای یک بسیجی که خود را پرمحتواترین و به روزترین وب جنگ نرم کشور معرفی کرده، ضمن ارائه این نرم‌افزار در معرفی آن مصاحبه‌ای با حمید جعفری […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا یکی از مجموعه‌های وابسته به بسیج، پیام رسان ایرانی سلام را به عنوان جایگزین وایبر و واتس اپ معرفی کرده است.
وبلاگ ندای یک بسیجی که خود را پرمحتواترین و salamبه روزترین وب جنگ نرم کشور معرفی کرده، ضمن ارائه این نرم‌افزار در معرفی آن مصاحبه‌ای با حمید جعفری مسئول قرارگاه تاکتیکی شبکه اطلاع رسانی بسیج -شباب- انجام داده و گفته است: سازمان بسیج مستضعفین با بررسی که میان بسیاری از پیام رسانها داشته است و بسیاری از نمونه های داخلی و خارجی اینگونه سامانه ها را بررسی کرده؛ به یک پیام رسان ایرانی بنام «سلام» رسید که نسبت به مشابه ایرانی و خارجی آن از اطمینان، پایداری و امنیت بیشتری برخوردار است. و به کسانی که امروزه در شبکه هایی از جمله وایبر، واتس آپ، تانگو، اینستاگرام و … هستند اولا پیشنهاد می دهد چنانچه می توانند این بستر را رها کرده و به سبک زندگی اسلامی ایرانی خود ادامه دهند؛ تا زمانی که یک پیام رسان اسلامی تولید و جایگزین شود. با اینحال پیشنهاد می گردد بهتر است این پیام رسان داخلی را جایگزین سامانه های مزبور کنند.
چرا که پیام رسان «سلام» بهترین جایگزین وایبر و واتس آپ و … است.

/تابناک

Share