معاون هماهنگی دانشگاه آزاد:زاد و ولد استمرار تجلی خالقیت خداست

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،بمناسبت گرامیداشت روز ماما،جشنی با حضور معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان ، معاونین دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت و رئیس و استادان و دانشجویان مجتمع پرستاری و مامایی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت در سالن اجتماعات این واحد دانشگاهی برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،بمناسبت گرامیداشت روز ماما،جشنی با حضور معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان ، معاونین دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت و رئیس و استادان و دانشجویان مجتمع پرستاری و مامایی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت در سالن اجتماعات این واحد دانشگاهی برگزار شد.IMG_2750
در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین سید علی میرابراهیمی، معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان، ضمن گرامیداشت این روز، گفت: زاد و ولد و تکثیر نسل در میان همه موجودات من جمله انسان استمرار تجلی خالقیت خداست.
این مقام مسئول، با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری، ادامه داد: افزایش نسل و توصیه به تکثیر اولاد نافی مسئولیت دولت و والدین نسبت به تأمین زندگی سعادتمندانه فرزندان نمی باشد. تأمین معاش و سلامت شغل و تربیت کودکان امروز دقیقا از جمله خواسته های پیامبر و ائمه اطهار درباره فرزندان می باشد . باید با دیده عقلانیت و ملاک قراردادن عقل و درایت با مواجهه با احادیث قرار گرفت و باید واقعیت های عصر و زمان را ملاک قرار داد.
دکتر میرابراهیمی ،افزود: مسئولیت تربیت به پدر و مادر واگذار شده است و در مقابل دولت مسئولیت آموزش فرزندان و سلامت کودکان را دارند البته بعضی از مسئولیت ها متوجه دولت هاست که در مقابل آن مسئولیت بیشتری دارند.
همچنین در ادامه خانم دکتر طیبه رهبر، رئیس مجتمع پرستاری و مامایی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت، ضمن گرامیداشت روز ماما و خیرمقدم به حاضرین گزارش مبسوطی از چگونگی فعالیت های این مجتمع ارائه داد.
لازم به ذکر است اجرای برنامه های فرهنگی هنری، تقدیر از شاگردان ممتاز دانشجویان رشته مامایی ورودی های سالهای مختلف و قرائت سوگند نامه مامایی از دیگر برنامه های این مراسم بود.

۱(۱)

Share