مشتری جدید پرسپولیس کیست؟ +عکس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا عضو پیشین تیم ملی تنیس روی میز از علاقمندی خود برای خرید پرسپولیس خبر داد. مجید احتشام‌زاده سرمربی پیشین تیم ملی تنیس روی میز ظهر امروز (شنبه) در فدراسیون فوتبال حضور پیدا کرد تا دیداری با علی کفاشیان داشته باشد. وی درباره حضور در فدراسیون به خبرنگاران گفت: به […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا عضو پیشین تیم ملی تنیس روی میز از علاقمندی خود برای خرید پرسپولیس خبر داد.

۱۸۳۲۶۵_۵۵۲مجید احتشام‌زاده سرمربی پیشین تیم ملی تنیس روی میز ظهر امروز (شنبه) در فدراسیون فوتبال حضور پیدا کرد تا دیداری با علی کفاشیان داشته باشد.

وی درباره حضور در فدراسیون به خبرنگاران گفت: به اتفاق دوستان شرکتی داریم و حضور در مزایده چهارم خرید دو باشگاه پرسپولیس و استقلال از برنامه‌های‌مان است. با توجه به این مسئله به فدراسیون فوتبال آمدم تا با کفاشیان در این زمینه مشورت کنم.

عضو پیشین تیم ملی تنیس روی میز در پاسخ به این سوال که قصد دارد کدام یک از دو تیم بزرگ پایتخت را بخرد، گفت: از آنجا که خودم قبلا بازیکن تیم شاهین بودم علاقمند هستم باشگاه پرسپولیس را بخریم.

احتشام‌زاده در پایان درباره انتقاداتی که این روزها متوجه کارلوس کی‌روش است، خاطرنشان کرد: کی‌روش مربی بزرگ و با شخصیتی است و خوب نیست که در مورد او به این شکل صحبت می‌شود.

/تسنیم

Share