مرد شماره یک دولت احمدی نژاد:تصميم ندارم حرف سياسي بزنم

مشایی:من و دکتر احمدی‌نژاد دو برادریم/هرگز نگفته‌ام به سیاست ورود نمی‌کنم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مشایی می‌گوید: «اگر رابطه‌مان مثل گذشته نبود من الان از کجا می‌آیم؟ من و آقای دکتر احمدی‌نژاد دو برادریم و برادری‌مان تمام نمی‌شود.»

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا روزنامه اعتماد نوشت:

mashei-ahmadi35651279در تماسی تلفنی از او می‌پرسم از سیاست خداحافظی کرده‌اید؟ می‌خندد و می‌گوید: «پس از پایان کارمان در دولت تصمیم گرفته‌ام حرف سیاسی نزنم.» می‌پرسد چه اتفاقی افتاده است؟
می‌گویم: «برخی خبرها از احتمال کاندیداتوری شما برای انتخابات مجلس از تهران خبر داده‌اند.» تعجب می‌کند به‌گونه‌ای که اصلا از ماجرا خبر ندارد. می‌گویم: سایت دولت بهار به نقل از شما گفته است که «اعلام کرده‌ام در سیاست ورود نخواهم کرد.» بازهم می‌خندد و می‌گوید: «من، بعد از پایان ریاست‌جمهوری با هیچ جایی مصاحبه نکرده‌ام و با این سایت هم حرف نزده‌ام و هرگز نگفته‌ام به سیاست ورود نمی‌کنم.» می‌پرسم حالا با همه این حرف و حدیث‌هایی که درباره خداحافظی شما از سیاست وجود دارد آیا به واقع از سیاست خداحافظی کرده‌اید؟
مکثی می‌کند و می‌گوید: تصمیم ندارم حرف سیاسی بزنم. به او می‌گویم چرا با این سکوت، خود را سوژه اخبار می‌کنید؟ بلندتر از قبل می‌خندد و می‌گوید: «این کشور پر از سوژه است. چرا مدام مشایی را سوژه می‌کنید؟من که کاری به کسی ندارم چرا برای‌تان مهم است که من از سیاست خداحافظی کرده‌ام یا نکرده‌ام؟» توضیح می‌دهم که در فضای رسانه‌ای و سیاسی چه خبرهایی گفته و شنیده می‌شود و چرایی سوال‌ها را بیان می‌کنم. می‌پرسم همچون گذشته بیش از آنکه فعالیت سیاسی داشته باشید به فعالیت‌های فرهنگی علاقه‌مندید؟ پاسخ می‌دهد: «پیش از آنکه وارد دولت شوم و از جوانی فعالیت‌های فرهنگی اولویتم بوده و اگر به سیاست هم ورودی داشته‌ام بنا به انجام تکلیف بوده است. اما درباره اینکه بخواهید بدانید از سیاست خداحافظی کرده‌ام یا نه هیچ جوابی ندارم بدهم.»
در کمال احترام نمی‌خواهد حرفی بزند اما بازهم به سوالم گوش می‌دهد؛ اینکه برخی مدعی شده‌اند رابطه شما با آقای احمدی‌نژاد همچون سابق نیست صحت دارد؟ می‌گوید: «اگر رابطه‌مان مثل گذشته نبود من الان از کجا می‌آیم؟ من و آقای دکتر احمدی‌نژاد دو برادریم و برادری‌مان تمام نمی‌شود.» درخواست گفت‌وگوی حضوری و طرح همه پرسش‌های پر حاشیه را می‌کنم، مخالفت می‌کند اما می‌گوید برای نشست دوستانه آمادگی دارد.

Share