مزاح رهبر انقلاب با رئیس‌جمهور پروری سمنان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در بخشی از گزارش بیانات رهبر انقلاب در دیدار اعضاى ستاد کنگره‌ بزرگداشت سه هزار شهید استان سمنان در پایگاه اینترنتی دفتر حفظ و نشر آثار ایشان آمده: البتّه در مناقب استان سمنان جناب آقاى شاهچراغى مطالبى فرمودند؛ بنده هم مذعن به این معنا هستم؛ واقعاً عقیده‌ام همین است […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در بخشی از گزارش بیانات رهبر انقلاب در دیدار اعضاى ستاد کنگره‌ بزرگداشت سه هزار شهید استان سمنان در پاrahbarیگاه اینترنتی دفتر حفظ و نشر آثار ایشان آمده: البتّه در مناقب استان سمنان جناب آقاى شاهچراغى مطالبى فرمودند؛ بنده هم مذعن به این معنا هستم؛ واقعاً عقیده‌ام همین است که استان شما یک استان بسیار با برکتى است؛ مردم مؤمن، پایبند و شخصیّت‌هاى برجسته‌ى علمى و اجتماعى و سیاسى در این استان کم نیستند.
خب، هم [در] دولت امروز، هم [در] دولت قبل، رؤساى جمهور از استان شما بودند؛ این را هم آقایان توجّه داشته باشند. گاهى اوقات بعضى از استان‌ها حسادت می‌کنند، می‌گویند چرا از استان ما کسى به این مقامات [نمی‌رسد]؟ (۳) الحمدلله استان سمنان از جهات شخصیّت‌ها و افراد برجسته علمى و اجتماعى و سیاسى و جهاد و مانند این‌ها، یک استان برجسته‌اى است؛ در این تردیدى نیست.

 

Share